روانشناسی

زنان جذب چه مردانی می شوند؟

زنان، مردان مجذوب کننده و با اعتماد به نفس را دوست دارند، اما نه آن هایی را که خودخواه هستند و موفقیت خودشان را به رخ دیگران می کشند.

14 اسفند 1401

این نشانه ها می گوید عشق همسرتان واقعی است

عشق واقعی چیست؟ همه می خواهند بدانند عشق واقعی چیست و بسیاری از مردم فکر می نمایند که هر وقت عاشق شدند می توانند آن را احساس نمایند.

30 بهمن 1401

دستاوردهای علوم شناختی به نمایش در می آیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی با هدف تجاری سازی و توسعه بازار کسب و کار، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا می گردد.

26 بهمن 1401

راز زنان زرافه ای کایان!

قبیله کایان در شمال تایلند که عموماً به عنوان مردم گردن دراز کارن شناخته می شوند، به دلیل پوشیدن حلقه های گردن مشهور هستند.

15 بهمن 1401

6 برنامه غذایی جامع برای غلبه بر سندرم روده تحریک پذیر (IBS)

سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یک اختلال شایع روده ای با علائمی مانند درد یا گرفتگی شکم، نفخ و تغییر در عادات روده مثل اسهال بلندمدت است. برای بعضی افراد این علائم به معنای یبوست، برای بعضی دیگر اسهال یا حتی ترکیبی از هر دو است. علائم سندرم روده تحریک پذیر می...

16 آذر 1401

تغییر پس زمینه خسته کننده اندروید با والپیپر های زنده

می توانید با به کارگیری چند راه چاره ساده از بعضی از پس زمینه های خسته کننده در اندروید خلاص شده و آن را با والپیپر های زنده و پویا جایگزین کنید.

12 آذر 1401

این گیاهان آپارتمانی بدون خاک رشد می نمایند

اگر می خواهید با انواع گیاهانی که می توان در آب پرورش داد آشنا شوید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

4 شهریور 1401

10 دنیا برتر فیلم های علمی، تخیلی که قبل از داستان مجذوبشان می شوید

یکی از لذت بخش ترین عناصر فیلم های علمی-تخیلی، دنیا سازی یا ساخت جزییات دنیای است که داستان در آن اتفاق می افتد. این داستان ها ممکن است حتی خارج از سیاره، در دنیای کاملاً متفاوت یا در نسخه ای تغییریافته از زمین اتفاق بیفتند، اما تا زمانی که دنیا داستان...

31 مرداد 1401

تاثیرات لذت بردن بر سایر اعضای بدن

لذت بردن، این احساس شاد بودن و خوشبختی، یکی از احساسات عالی است، خواه به علت یک رویداد بزرگ در زندگی (مانند عروسی یا تولد) خواه به علت موضوعی ساده مانند پیدا کردن یک میوه خوب در بازار باشد.

20 مرداد 1401

برترین زمان سفر به قبرس چه موقعی است؟

اما سوال اصلی اینجاست که برای هر کدام از گردشگران با علایق مختلف برترین زمان سفر به قبرس چه موقعی است؟ در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم جواب این سوال را برای شما تعیین نموده و به شما بگوییم برترین وقت سفر به قبرس چه موقعی است. با ما همراه باشید.

12 مرداد 1401

آبشار لونک گیلان، تکه ای جامانده از بهشت

با هم به استان همواره سبز گیلان می رویم تا یک تکه از بهشت را کشف کنیم. آبشار لونک که در جادۀ سیاهکل به سمت دیلمان جا خوش نموده، یکی از همین منطقه ها بهشتی ایران است. آماده شوید تا با هم راهی گیلان و سیاهکل شویم و نظاره گر این آبشار رؤیایی و جنگل سبز آن باشیم.

11 مرداد 1401

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟

مهم ترین عاملی که باید در هنگام نقل مکان به خانه نو یا تزئین اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید این است که مبلمان شما چقدر فضای اتاق نشیمن شما را اشغال می نماید. به همین علت است که قبل از هر تغییری باید در خصوص ابعاد مبلمان تحقیق کنید. فضاهای زندگی شما که برای...

4 مرداد 1401

به آسانی یکی از علل شایع طلاق را از بین ببرید!

تقریبا هیچ چیزی نیست که عشق نتواند بر آن غلبه کند. به جز خروپف که سومین دلیل شایع طلاق در ایالات متحده و بریتانیا است و متوقف کردن خروپف برای برخی افراد به آرزو تبدیل شده است.

29 تیر 1401

عوارض جانبی قند خون بسیار بالا

قند خون بالا یا هیپرگلیسمی یک مشکل رایج است که بیش تر دیابت را تحت تاثیر قرار می دهد و در صورت عدم درمان می تواند باعث مسائل عمده سلامتی مانند آسیب به اندام ها، اعصاب و عروق خونی گردد و خطر سکته مغزی و حمله قلبی را افزایش دهد. مدیریت قند خون برای سلامتی...

28 تیر 1401

(بشنوید) دل من می گرید؛ جدیدترین آهنگ همایون شجریان

آهنگ دل من می گرید با صدای همایون شجریان و با آهنگسازی علیرضا سپهوند منتشر شد. این آهنگ با شعری از مهرانگیز سلحشور و با تنظیم غلامرضا صادقی ساخته شده است.

4 تیر 1401

مدال آوران المپیاد ها بورسیه تحصیلی و جذب دانشگاه می شوند ، کنکور برای رشته های پرطرفدار حذف نمی گردد

وزیر علوم گفت: کنکور برای رشته های پرطرفدار حذف شدنی نیست، حدود 85 درصد رشته های تحصیلی این امکان وجود دارد که با ارزیابی تحصیلی به عنوان دانشجو پذیرش شوند.

16 خرداد 1401

خواص منیزیم برای سلامتی

منیزیم از عملکردهای بسیاری در بدن ما پشتیبانی می نماید تا ما را سالم نگه دارد. بیشتر از این خواص منیزیم برای سلامتی مطلع نیستند زیرا مواد معدنی دیگری مانند کلسیم یا ویتامین D بر از معروفیت بیشتری برخوردار هستند. سبزیجات برگ دار، اسفناج، آجیل، غلات کامل،...

9 خرداد 1401

جت لگ را با ورزش از میان ببرید

درمان جت لگپس از پرواز معمولا افراد دچار بیماری موقتی می شوند که شرایط جسمانی آن ها را برای مدتی تحت اختیار و فشار قرار می دهد، مجموع نشانه های این بیماری در اصطلاح جت لگ نام دارد. ممکن است در بعضی از افراد نشانه های جت لگ بروز نکند و یا کم خودش را نشان...

7 اردیبهشت 1401

مجلل ترین لابی های هتل در سراسر دنیا را بشناسید

قطعا هتل های مجلل با لوسترهای بزرگ و زیبا، سقف های بلند و طراحی شده، تصویری به یادماندنی در فکر به جا می گذارند. در ادامه می توانید با برترین لابی های هتل در سراسر دنیا، از قلب لندن گرفته تا توکیو و طبیعت کنیا، آشنا شوید.

2 اردیبهشت 1401

10 شخصیت قوی انیمیشن های پیکسار به ترتیب قدرت

در این مطلب 10 شخصیت قدرتمند انیمیشن های پیکسار را نام بردیم که هر کدام به روش خودشان نیرومند و قوی دیده می شوند.

14 اسفند 1400
تعداد: (41)