10 شخصیت قوی انیمیشن های پیکسار به ترتیب قدرت

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در این مطلب 10 شخصیت قدرتمند انیمیشن های پیکسار را نام بردیم که هر کدام به روش خودشان نیرومند و قوی دیده می شوند.

10 شخصیت قوی انیمیشن های پیکسار به ترتیب قدرت

فیلم های پیکسار در طول سال ها با داستان ها و شخصیت سازی منحصر به فرد خود قلب و فکر دوست داران انیمیشن را تسخیر نموده اند. علیرغم عدم وجود صحنه های مبارزه به علت ماهیت خانوادگی بیشتر فیلم های پیکسار، هنوز لحظات کافی در چندین فیلم وجود دارد که قدرت و نیروی شخصیت های خاص را به نمایش بگذارد.

با توجه به اینکه فرنچایزهایی مانند شگفت انگیزها (The Incredibles) کاتالیزورهای آشکاری برای نشان دادن شخصیت های قوی از نظر فیزیکی هستند، چندین شخصیت دیگر پیکسار وجود دارند که ویژگی های توانمندی و نیروی خود را به روش های مختلف نشان می دهند.

10. در انیمیشن لایت یر (Buzz Lightyear) پیشینه باز لایت یر و استفاده از مهارت هایش به عنوان یک اسباب بازی او را به یک مبارز ذاتی تبدیل کرد

باز لایت یر قرار است در سال 2022 فیلم مستقل خود را داشته باشد که تبدیل او از خلبان آزمایشی به تکاور فضایی را نشان می دهد که ظاهرا از محدودیت های یک اسباب بازی خیلی فاصله دارد. دنیای داستان اسباب بازی برای شخصیت هایی که پتانسیل و قدرت کامل خود را به نمایش می گذارند، محدودیت هایی قائل می گردد، به ویژه از نظر معین اینکه چه چیزی مشروع و چه چیزی ساختگی است.

باز که در حال تقلا برای درک واقعیت و فقدان قدرت های اکشن خود به عنوان یک اسباب بازی است، به دور از دنیای خیالی و داستان پس زمینه اش، همچنان با سر به درون چیزها می پرد و سعی می نماید بدون ترس عمل کند. قابلیت های سر خوردن او به او این اطمینان را می دهد که هنوز تمام قدرت هایی را دارد که زمانی در برابر امپراتور زورگ از آن ها استفاده می کرد. فیلم لایت یر بدون شک محتوای بیشتری به باز، قدرت فکری و عزم او می افزاید.

9. در انیمیشن وال ای (WALL-E) ایو به عنوان یک ارزیاب پوشش گیاهی، در مبارزه مفید و توانمند است

ایو که مخفف عبارت ارزیاب پوشش گیاهی فرازمینی (Extra-terrestrial Vegetation Evaluator) است، در فیلم وال ای همراه و دوست ربات وال ای است. ایو علیرغم وظایفی که شامل اسکن و جستجوی نشانه هایی از حیات گیاهی خودپایدار روی زمین دارد، فقط در صورت بروز یک موقعیت ناامیدنماینده، قدرت شلیک چشمگیر خود را نشان می دهد.

توپ پلاسمایی او، همراه با سرعت و رفلکس هایش، او را به دشمنی سرسخت برای هر رباتی که در مقابلش قرار می گیرد تبدیل می نماید، و با توجه به اینکه او به چنین ماموریت طولانی و خطرناکی اعزام شده است، چنین اقدامات احتیاطی منطقی است.

8. در انیمیشن دلیر (Brave) نگرش سرسخت مریدا موضوعی تازه برای مجموعه پیکسار بود

در سال 2012، انیمیشن دلیر نه تنها اولین قهرمان زن را در مجموعه پیکسار با نام مریدا معرفی کرد، بلکه او را به عنوان یک شخصیت مجذوب نماینده و پیچیده به تصویر کشید که حتی به ندرت در خصوص قهرمانان زن و مرد دیزنی صدق می کرد.

مریدا در نهایت متکی به خود است و از سنین کودکی استفاده از کمان را یاد می گیرد و توانایی تحقیر تعداد بی شماری از مردان و خواستگاران احتمالی را با مهارت های برتر تیراندازی با کمان دارد. شخصیت سرسخت او و امتناع از سپردن زندگی اش به دست دیگری منجر به این شد که دست به دامن یک جادوگر گردد تا شاید سرنوشتش تغییر کند اما ناخواسته مادرش نفرین شده و به خرس تبدیل می گردد.

اگرچه این چیزی نیست که او می خواست، اما مریدا در نهایت قدرت خود را به قیمت از دست دادن دیگران اعمال می کرد. دلیر نه تنها قدرت فکری و اعتماد به نفس مریدا را آنالیز می نماید، بلکه او به طور کلی خود را به عنوان یکی از برترین و قوی ترین قهرمانان پیکسار نشان می دهد.

7. در انیمیشن روح (Soul) طبیعت اسرارآمیز و ریشه های مجذوب نماینده جری ها نشان می دهد که آن ها یک مجموعه قدرتمند هستند

جری یا جری ها، با توجه به اینکه بیشتر یک مجموعه در انیمیشن روح هستند، تجلی عجیبی از انرژی های پویا هستند که منتظرند تا حکمت و دانش خود را به ارواح تازه وارد منتقل نمایند، در حالی که سعی می نمایند برایشان مربی بیابند.

آن ها اغلب به صورت فرم های نیمه شفاف ظاهر می شوند و می توانند هر زمان که بخواهند تغییر شکل دهند. علیرغم اینکه به طور معمول قدرتمند نیستند، تغییر شکل، باز کردن پورتال و نقش های معتبر نشان می دهد که آن ها قدرتمندتر و توانمندتر از آن چیزی هستند که نقش هایشان احتیاج دارد یا اجازه می دهد.

6. در انیمیشن کوکو (Coco) پپیتا ادغام بزرگی از چندین حیوان است

کوکو پس از اکران در سال 2017، به عنوان مکملی از خانواده پیکسار، با رنگ و انرژی و در عین حال با درایت به موضوعات فرهنگ، خانواده و مرگ پرداخت و در دنیا طوفانی به پا کرد.

پپیتا نمونه ای از آلبریجه است، موجودی که می تواند پس از مرگ از یک حیوان واقعی به یک راهنمای روح تبدیل گردد. با وجود اینکه ماما ایملدا در زمان حیاتش یک گربه کوچک داشت، شکل آلبریجه او در اصل یک گربه بزرگ با بال های عقاب، دم ایگوانا و شاخ های قوچ است. پپیتا می تواند در حالی که افراد را حمل می نماید، مسافت های طولانی را پرواز کند، و به یک وسیله حمل ونقل، راهنمای روح و محافظ در سرزمین مردگان تبدیل گردد.

5. در انیمیشن زندگی یک حشره (A Bugs Life) پرنده کوچک یک تهدید واقعی بود

با وجود تمام داستان های دلگرم نماینده رشد شخصیت، اجتماع و همکاری با یکدیگر برای انجام کار، می توان گفت که قدرتمندترین شخصیت در کل انیمیشن زندگی یک حشره، پرنده است.

در حالی که این پرنده لزوما به عنوان یک موجود بد یا خوب در نظر گرفته نمی گردد، صرفا پرنده ای است که هر گونه حشره ای را که بتواند پیدا کند می خورد، که این موضوع آن را به تهدیدی تبدیل می نماید که برای فرار از دستش فقط می توان حواس او را پرت کرد، و غیر قابل شکست است. این فقط شخصیت های خوب نیستند که در فرار از دست پرنده مشکل دارند، چرا که هاپر، ضد قهرمان اصلی فیلم، غذای پرنده می گردد و می میرد.

4. در انیمیشن در جست و جوی نمو (Finding Nemo) شخصیت خبیث بروس یک میل شدید برای حمله را نشان می دهد

ناگفته نماند، اما زمانی که افرادی مانند در جست و جوی نمو و در جست و جوی دوری (Finding Dory) بر روی ماهی های کوچک و ماجراجویی های آن ها در اقیانوس های وسیع و دنیای بزرگ آن جا تمرکز می نمایند، معرفی شخصیت هایی مانند نهنگ و کوسه ها تاثیر فوری بر رشد رفتارهای آن ها می گذارد.

اگرچه بروس کوسه با شعار ماهی ها دوستان ما هستند، نه غذا محبت آمیز معرفی می گردد، اما خون فورا او را به حالت آشفته و درنده خود باز می گرداند. تعقیب و گریز در در جست و جوی نمو با ماهی هایی که برای زندگی شنا می نمایند، قدرت وحشتناک کوسه ها را به نمایش می گذارد، به ویژه کوسه هایی که برای مدت طولانی به درستی غذا نخورده اند.

3. در انیمیشن کارخانه هیولاها (Monsters, Inc) سالی برای کارهایی فراتر از ترساندن طراحی شده است

جیمز پی سالیوان به صورت یک خرس و یک تنبل زمینی غول پیکر ماقبل تاریخ خلق شد تا به خاطر کارش در ترساندن بچه ها، بزرگ و ترسناک دیده گردد و در عین حال شخصیتی گرم و دوست داشتنی داشته باشد.

جثه و میزان سالی به این معنی است که طبیعتا او قدرت و توانایی قابل توجهی دارد، اگرچه درگیری فیزیکی به ندرت در دنیای کارخانه هیولاها مطرح می گردد.

2. در انیمیشن به پیش (Onward) کوری مانتیکور در نهایت تمام قدرت خود را آزاد می نماید

به پیش یک داستان مجذوب نماینده در مجموعه پیکسار است، با دنیایی پر از موجودات افسانه ای و غیرانسانی، که کوشش می نمایند شگفتی های جادو را دوباره کشف نمایند و دوباره به جامعه بازگردانند.

کوری مانتیکور به عنوان یک صاحب رستوران که به صورت یک عضو عادی جامعه ظاهر شد، در نهایت نشان داد که یک مانتیکور است. کوری قامتی قوی و بال های قدرتمند و نفسی آتشین دارد و می تواند از نیش فلج نماینده انتهای دمش استفاده کند. در کنار همه اینها، با اضافه شدن شمشیر افسانه ای او یعنی نفرین شکن، و انگیزه دوباره او برای زندگی و ماجراجویی، کوری مطمئنا یکی از شخصیت های قدرتمندتر و توانمند در قلمرو پیکسار است.

1. در انیمیشن شگفت انگیزها (The Incredibles) آقای شگفت انگیز یک گروه از شخصیت های قدرتمند را رهبری می نماید

رابرت باب پار، که بیشتر به عنوان آقای شگفت انگیز شناخته می گردد، رئیس اصلی خانواده و یک ابرقهرمان است. توانایی های او حول قدرت مافوق بشری متمرکز است، با قدرت عضلانی افزایش یافته که به خوبی به او اجازه می دهد بپرد و با سرعتی بی سابقه نسبت به میزان اش حرکت کند.

قدرت او به قدری قابل توجه است که به علت خطر دائمی شکستن هر چیزی، از ماشین گرفته تا هر شی معمولی دیگری، زندگی روزمره برایش سخت تر می گردد. در حالی که بقیه اعضای خانواده او ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند، تنها کسی که می تواند از نظر قدرت با او مقایسه گردد جک جک است. شخصیت های دیگری مانند فروزون و سیندروم نیز قدرت و توان خود را به روش های مختلف به نمایش می گذارند و بدون شک فهرستی از شگفت انگیزها را به عنوان قوی ترین گروه در فیلم های پیکسار معرفی می نمایند.

منبع: cbr

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 شخصیت قوی انیمیشن های پیکسار به ترتیب قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت قوی انیمیشن های پیکسار به ترتیب قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید