مجلل ترین لابی های هتل در سراسر دنیا را بشناسید

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، قطعا هتل های مجلل با لوسترهای بزرگ و زیبا، سقف های بلند و طراحی شده، تصویری به یادماندنی در فکر به جا می گذارند. در ادامه می توانید با برترین لابی های هتل در سراسر دنیا، از قلب لندن گرفته تا توکیو و طبیعت کنیا، آشنا شوید.

مجلل ترین لابی های هتل در سراسر دنیا را بشناسید

لابی، قلب تپنده هتل و اولین چیزی است که افراد هنگام ورود به یک هتل لوکس با آن روبرو می شوند و تاثیر آن می تواند مثبت یا منفی باشد. یکی از مجذوب کننده ترین لابی های هتل، لابی هتل بلاژیو واقع در لاس وگاس است که سقفی خیره کننده و پوشیده از 2000 گل شیشه ای رنگارنگ دارد. با ما همراه باشید تا با زیباترین و مجلل ترین لابی های هتل در سراسر دنیا آشنا شوید.

هتل ادیشن لندن

هتل ادیشن لندن (The London EDITION)، یک هتل بوتیک و رستوران واقع در قلب لندن است. هتلدار مشهوری به نام ایان اشراجی (Ian Schrager)، طراح این هتل است که یک ردیف کامل از خانه های سنتی جرجی را در محله فیتزرویا (Fitzrovia) تصرف نموده است.

لابی این هتل دارای سقف بسیار بلند با یک آویز غول پیکر تخم مرغی شکل نقره ای، ستون های مرمر و مبلمان شیک است. یک کافه مجلل، شومینه و میز بیلیارد هم برای سرگرمی مهمانان در آن وجود دارد.

هتل فاینا، بوئنوس آیرس

هتل فاینا (Faena Hotel) واقع در بوئنوس آیرس دارای یک راهروی باریک قرمز با نورپردازی تیره و مجذوب کننده است.

لابی اصلی این هتل، یک راهروی طولانی با سقف بلند و پرده های پارچه ای طویل دارد که به نوعی حس آلیس در سرزمین عجایب را تداعی می نماید.

هتل فاینا دارای 105 اتاق است که حاصل کوشش طراح فرانسوی، فیلیپ استارک (Philippe Starck) در بازسازی و طراحی مجدد انباری تجاری و تبدیل آن به هتلی مجلل است.

هتل چهار فصل جورج وی، پاریس

هتل چهار فصل جورج وی (Four Seasons Hotel George V) واقع در پاریس، 244 اتاق لوکس و مجلل دارد و به خاطر مجموعه هنری خیره کننده اش مشهور است. هر هفته، 12٬000 شاخه گل به منظور تزیینات به این هتل تحویل داده می گردد.

جف لیتام (Jeff Leatham)، کارگردان هنری مشهور، هر سه هفته یک بار در لابی هتل مضمون جدیدی را با طراحی منحصربه فرد اجرا می نماید.

هتل پنینسولا، توکیو

هتل پنینسولا توکیو (Peninsula Tokyo) در یکی از محله های تجاری توکیو، مرکز ژاپن واقع شده است.

از طبقات بالایی این هتل 24 طبقه و 5 ستاره، منظره شهر قابل مشاهده است.

مهمانان در لابی هتل پنینسولا با کف پوشی از سنگ مرمر، سقف بلند و یک لوستر کریستالی زیبا روبرو می شوند.

هتل بلاژیو لاس وگاس

لابی هتل بلاژیو (Bellagio) واقع در خیابان لاس وگاس، سقفی خیره کننده و پوشیده از 2٬000 گل رنگارنگ شیشه ای دارد که ساخته هنرمند شیشه گر و مجسمه ساز مشهور آمریکایی، دیل چیهولی (Dale Chihuly) است.

این هتل 5 ستاره، علاوه بر اینکه به داشتن فواره، استخر، رستوران ها و باشگاه های گران و مجلل معروفیت دارد، گفته می گردد که از دریاچه کومو (Lake Como) واقع در شهر بلاژیو، ایتالیا الهام گرفته است.

این هتل زیبا دارای 3٬950 اتاق بزرگ، از جمله 512 سوییت مجلل است.

ماندارین اورینتال، نیویورک

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)، هتلی 5 ستاره واقع در نیویورک است که نمای دید پرنده از شهر را فراهم می نماید.

لابی این هتل در طبقه 35، پنجره هایی سرتاسری از زمین تا سقف و نمایی کلی رو به شهر دارد.

گل های شیشه ای بزرگ و زیبایی در مرکز لابی بیضی شکل هتل ماندارین اورینتال واقع شده است که توجه همه را به خود جلب می نماید.

هتل دانیلی، ونیز

هتل دانیلی (Hotel Danieli) در قرن 14 میلادی به وسیله یکی از خانواده های اشرافی در ونیز ساخته شد که مشرف بر تالاب ونتزیا (Venice Lagoon) و در نزدیکی میدان سنت مارکو (St. Marks Square) واقع شده است.

لابی هتل دانیلی دارای طراحی ترکیبی از سنگ مرمر و روکش طلا است که هر انسانی با تماشای شکوه راه پله مرکزی آن، خیره می ماند.

هتل ند، لندن

هتل ند (Ned Hotel) در محل قدیمی بانک میدلند (Midland Bank) در لندن واقع شده است. گروه سوهو هاوس (Soho House Group) و سیدل (Sydell) این ساختمان قدیمی را بازسازی کردند و مجموعه ای خیره کننده ساختند که شامل 9 رستوران، یک اسپا، 252 اتاق خواب، یک باشگاه و استخر روباز مشرف بر کلیسای سنت پل (St Pauls Cathedral) است.

مهمانان به محض ورود به این ساختمان تاریخی با لابی زیبایی روبرو می شوند که به کلیسای جامع شباهت دارد و با سنگ مرمر، طراحی های چوبی و نورپردازی زیبایی تزئین شده است.

هتل دارا دیوی چیانگ مای، تایلند

هتل دارا دیوی چیانگ مای (Dhara Dhevi Chiang Mai) در تایلند، بی شباهت به قصرهای تاریخی نیست و مساحت آن 60 هکتار است.

تمام ساختمان ها با معماری سنتی سازگاری دارند و چوب ساج در تمام آن ها به چشم می خورد.

ورودی هتل دارا دیوی چیانگ مای بسیار تأثیرگذار است و مهمانان در هنگام ورود با حیاط زیبایی روبرو می شوند و برای رسیدن به میز پذیرش باید از پله ها بالا فرایند.

لژ سولیو، کنیا

لژ سولیو (Solio Lodge) در دره بین کوه کنیا و رشته کوه ابردیر (Aberdare) واقع شده است. این هتل دارای 6 اتاق مهمان است.

لابی اصلی سولیو درون ساختمانی سنتی طراحی شده است که در آن سقفی بلند و شیروانی، یک شومینه و آثار هنری محلی به چشم می خورد.

کاروانسرای اولد فیث فول، پارک ملی یلواستون، آمریکا

کاروانسرای اولد فیث فول (Old Faithful Inn) در سال 1903-1904 در پارک ملی یلواستون (Yellowstone National Park) در آمریکا با مصالح محلی از جمله چوب و سنگ ساخته شد. این کاروان سرا، بزرگ ترین ساختمان چوبی در دنیا است.

در لابی اولد فیث فول، یک شومینه سنگی بزرگ و ساعتی دست ساز از جنس مس، چوب و آهن به چشم می خورد.

این کاروان سرا، 327 اتاق دارد و از اوایل ماه مه تا اواسط اکتبر با امکانات رفاهی فراوانی مانند رستوران، لانژ (محل انتظار)، اسنک بار و مغازه کادوفروشی، آماده پذیرایی از مهمان است.

هتل برج العرب، دبی

هتل هفت ستاره برج العرب در دبی، معمولا میزبان افرادی ثروتمند و معروف است. هزینه اقامت در این هتل در فصول خلوت سال از 1000 پوند برای یک شب شروع می گردد و برای سوییت های رویال تا 19٬500 پوند می رسد.

این هتل در کوشش است تا مکان راحت و مجللی را برای مهمانان ثروتمند خود فراهم کند، به طوری که هر گوشه ای از آن تزیینات طلاکاری شده و ستون هایی با روکش طلا به چشم می خورد.

در لابی هتل برج العرب (Burj Al Arab)، درست در مرکز ساختمان هتل، سقف آن پیدا است و فواره های زیبایی که در زیر آن وجود دارد و بعلاوه ستون های بلند طلایی، زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورند.

آمان توکیو

هتل لوکس آمان توکیو (Aman Tokyo) دارای 6 طبقه است و در مرکز شهر واقع شده است.

در لابی هتل آمان توکیو، طراحی باشکوهی با سقفی به ارتفاع تقریبا 100 فوت (حدود 30 متر) با ساختاری مشابه فانوس های کاغذی ژاپنی جلب نظر می نماید.

در طول روز، محیط با نور خورشید روشن می گردد و در هنگام شب، نورپردازی زیبایی به آن روشنایی می بخشد. برای ایجاد فضایی آرامش بخش و دل چسب، حوض آب و باغچه های صخره ای هم در این لابی وجود دارد.

منبع: کجارو / dailymail.co.uk

به "مجلل ترین لابی های هتل در سراسر دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلل ترین لابی های هتل در سراسر دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید