ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مهم ترین عاملی که باید در هنگام نقل مکان به خانه نو یا تزئین اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید این است که مبلمان شما چقدر فضای اتاق نشیمن شما را اشغال می نماید. به همین علت است که قبل از هر تغییری باید در خصوص ابعاد مبلمان تحقیق کنید. فضاهای زندگی شما که برای استراحت ، گذراندن وقت با خانواده و محل کار استفاده می کنید ، نه تنها باید کاربردی باشند ، بلکه باید احساس خوبی را در شما ایجاد نمایند. برای جلوگیری از اثرات منفی مبلمانی که بعد از آمدن به خانه خریداری می کنید ، ابعاد مبل باید کاملاً آنالیز گردد. در این مقاله شما را با ابعاد مناسب مبلمان اتاق نشیمن آشنا می کنیم.

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟

میزان های ایده آل مبلمان اتاق نشیمن چیست؟

دانستن ابعاد استاندارد مبلمان ها به شما این امکان را می دهد که فضاهای زندگی خود را بهتر تزئین کنید. در حالی که مبل L که در یک اتاق نشیمن کوچک قرار می دهید ، اتاق نشیمن شما را تاریک و باریک نشان می دهد ، یک کاناپه کوچک در یک اتاق نشیمن بزرگ احساس فضا و ناکارآمدی می دهد.

همواره باید ابعاد را به خوبی بشناسید تا از بروز مسائل دکوراسیون جلوگیری کنید. این اطلاعات که برای یک دکوراسیون خوب و منطقه حرکت راحت الزامی است ، تضمین می نماید که در عین افزایش کارایی اتاق نشیمن ، ظرافت را به خطر نیندازید. بیایید نگاهی به ابعاد ایده آل مبلمان اتاق نشیمن بیاندازیم.

ابعاد ست مبل

ابعاد ست مبل کلاسیک خیلی متغیر نیست. ارتفاع استاندارد آن می تواند از 75 تا 90 سانتی متر متغیر باشد. با این حال ، این نباید مانع از پیدا کردن مبل بلندتر یا پایین تر با توجه به ابعاد اتاق نشیمن شما گردد. با در نظر گرفتن عواملی مانند حمل ، جابجایی آسان و سطح تلویزیون ، می توان انتخاب های کمتری انجام داد.

ست های مبل که از عرض 175 سانتی متر تا 225 سانتی متر متغیر است ، گزینه های متغیر زیادی دارد که می توانید متناسب با احتیاج خود پیدا کنید. بعد از اینکه معین کردید چه چیزی از نظر ارتفاع و طول احتیاج دارید ، می توانید خرید مبلمان اتاق نشیمن خود را آغاز کنید.

ابعاد مبلمان L

در بسیاری از دکوراسیون های اتاق نشیمن ، به خصوص در اتاق های نشیمن با فضاهای کوچک ، مبل های L یا ست مبل های گوشه ای ، هم با ظاهر زیبایی و هم از نظر راحتی که ارائه می دهند ، بسیار محبوب هستند. همانطور که از نام آن پیداست ، فضایی را در اتاق نشیمن شما نادیده باقی نمی گذارد ، زیرا معمولاً در گوشه های اتاق نشیمن قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که از تمام فضایی که دارید بهره ببرید. ب

ه لطف طرح های متفاوتی که فراوری روزافزون با محبوبیت ست مبل های L ارائه می گردد ، سبک های زیادی را عرضه می نماید که می توانید به خانه خود بیاورید و بعلاوه این فرصت را فراهم می نماید تا دکوراسیون اتاق نشیمن شما راحت باشد. ابعاد ایده آل ست مبل های گوشه ای که با آن ها می توانید اتاق نشیمن خود را هم کاربردی و هم زیبا کنید، با ایده های خلاقانه ای که خلق خواهید کرد ، عرض بین 250 تا 325 سانتی متر متغیر است.

ارتفاع آن باید بین 75 تا 85 سانتی متر و عمق آن بین 75 تا 90 سانتی متر باشد. ترکیب های مختلفی را امتحان کنید و زمانی که مناسب ترین طرح را برای مبلمان اتاق نشیمن خود پیدا کردید ، می توانید ماژول ها را ترکیب کنید و از راحتی لذت ببرید.

مبلمان راحتی تک

مبلمان راحتی تک ، عناصر مکمل ست اتاق نشیمن هستند. از آنجایی که آنها یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون شما هستند که قصد دارید در اتاق نشیمن خود اعمال کنید ، جایگزین های زیادی در سبک های مختلف دارند.

بیایید ابعاد ایده آل مبل های راحتی را آنالیز کنیم که می توانید با ترکیب آن با ست گوشه یا ست مبل راحتی که قصد خرید آن را دارید ، به اتاق نشیمن خود زیبایی ببخشید. مبلمان راحتی تک باید بین 65 تا 75 سانتی متر عمق ، 60 تا 70 سانتی متر عرض و بین 80 تا 90 سانتی متر ارتفاع داشته باشد.

اگر می خواهید مبلمان اتاق نشیمن خود را با دو مبل راحتی زیبا کنید ، باید بدانید که بین مبل هایتان باید 100 سانتی متر فاصله باشد. به این ترتیب ظاهری شیک و بدون برهم زدن فضای نشیمن خود خواهید داشت.

مبل تختخواب شو

به لطف راحتی فوق العاده مبل های تخت خواب شو که در آن می توانید خستگی روز را از بین ببرید و بدن خود را شاداب کنید ، گزینه ای ایده آل برای مبلمان اتاق نشیمن شما با سبک منحصر به فرد خود هستند.

توجه به ابعاد مبل های تختخواب شو با راهکار هایی که برای مسائل ذخیره سازی شما ارائه می دهد مورد پسند شما خواهد بود، راحتی که هنگام تبدیل آن به تخت برای مهمانان شما ایجاد می نماید و برای ایجاد دکوراسیون بسیار مهم است.

شما در اتاق نشیمن خود احساس راحتی می کنید. با عرض آن بین 210 تا 240 و عمق آن بین 70 تا 90 سانتی متر ، می توانید به راحتی بدون شلوغی سالن خود ، عملکرد و زیبایی را اضافه کنید. ارتفاع کف 80 سانتی متری باعث می گردد که دستگاه تلویزیون خود را در سطح چشم قرار دهید و تجربه اتاق نشیمن راحت تری را ارائه می دهد.

ست مبل مکانیزم ریلکس

مبل های راحتی مکانیزمی که از لحظه آغاز نشستن به شما لذت می بخشد و به بدن شما اجازه می دهد تا با آرامش خود را تجدید کند ، ظرافت و بعلاوه راحتی را به اتاق نشیمن شما می بخشد. بیایید نگاهی به ابعاد ایده آل مبل های راحتی مکانیزمی بیندازیم که با راحتی فوق العاده ای که به لطف طراحی ارگونومیک خود ایجاد می نماید ، یکی از ستاره های اتاق نشیمن شما خواهد بود.

از آنجایی که ابعاد ایده آل این مبلمان اتاق نشیمن بین 225 تا 250 سانتی متر طول و بین 90 تا 100 سانتی متر عمق است، انتخاب مبل هایی با مکانیزم آرامش بخش که به راحتی می توانید با دکوراسیون اتاق نشیمن خود تطبیق دهید ، به شما این امکان را می دهد که ظاهری پویا و مدرن داشته باشید.

این ست مبلمان اتاق نشیمن با گزینه های جایگزین خود ظرافت و راحتی را به فضای نشیمن شما می آورد. در حالی که تزئین اتاق نشیمن شما بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است ، اما اگر به دقت مطالعه نگردد، می تواند عواقب بدی داشته باشد.

منبع: اتاق

به "ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید