کسب و کار

تغییرات باورنکردنی کیا اسپورتیج در 30 سال، عکس

گجت نیوز نوشت: کیا از نسخه ویژه 30 سالگی کراس اوور اسپورتیج رسماً رونمایی کرد. این نسخه شاسی بلند Sportage رنگ بندی خاصی در نمای بیرونی و داخلی دارد.

31 تیر 1402

پردیس یکی از شهرستان های دیدنی استان تهران به شمار می رود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پردیس یکی از شهرستان های دیدنی استان تهران به شمار می رود.

18 فروردین 1402

معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس اولین راه های حل نرم افزاری که مبتنی بر فضای ابری شرکت پارمیس است و شامل پورتال های مدیریت تحت وب و اپلیکیشن های متفاوت و مختلف می باشد.

29 اسفند 1401

اینفوگرافیک، در سال بد تئاتر، چه نمایش هایی پرفروش بودند؟

در سالی که پشت سر گذاشتیم، تئاتر شرایط عجیبی را تجربه کرد و برای مدت ها تعطیل شد و هنوز هم البته به شرایط عادی برنگشته است.

25 اسفند 1401

چگونه خودروسازی را نجات دهیم؟

فراوری خودرو در ایران گران تمام می گردد. شاخص های متعددی را می توان در این مورد آنالیز کرد. ولی مقایسه تعداد محصول فراوریی با تعداد کارکنان شاغل در کارخانه های خودروسازی کافی است تا درجات بالای ناکارآمدی فرآیند فراوری را نشان دهد. ایران خودرو با حدود...

9 اسفند 1401

دستاوردهای علوم شناختی به نمایش در می آیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی با هدف تجاری سازی و توسعه بازار کسب و کار، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا می گردد.

26 بهمن 1401

بحران نیروی انسانی در توییتر به بالاترین حد رسید

حدود 75 نفر از 1300 کارمند توییتر نیز در مرخصی به سر می برند که 40 نفر آن ها مهندس هستند. در تیم اعتماد و ایمنی شبکه اجتماعی مذکور که توصیه هایی در زمینه سیاست گذاری، طراحی و تغییرات محصول با هدف ایمن نگه داشتن کاربران ارائه می کرد، هم اکنون کمتر از 20 کارمند...

5 بهمن 1401

آزمایش تاکسی های خودران در پکن

شرکت چینی بایدو که بیشتر عایدی خود را مدیون موتور جست وجوی اینترنتی اش است، طی 5 سال گذشته روی فناوری های خودران تمرکز نموده، زیرا قصد متنوع سازی فعالیت هایش را دارد. سال گذشته بایدو برای سرویس های تاکسی رباتیک آپولوگو از مسافران هزینه دریافت کرد....

14 دی 1401

رشد هوش مصنوعی در سال 2019 فراتر از تصور خواهد بود؟

فوربس نوشت: سال گذشته قدرت هوش مصنوعی در سراسر جهان روندی رو به رشد را نشان داد و در سطح جهانی نیز کسب و کارها و دولت ها روندی مثبت را در حوزه هوش مصنوعی نشان دادند و سرمایه گذاران نیز حدود 47٪ بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کردند استفاده روزافزون از هوش...

7 دی 1401

تغییر پس زمینه خسته کننده اندروید با والپیپر های زنده

می توانید با به کارگیری چند راه چاره ساده از بعضی از پس زمینه های خسته کننده در اندروید خلاص شده و آن را با والپیپر های زنده و پویا جایگزین کنید.

12 آذر 1401

حراج شخصیت دوست داشتنی فیلم اسپیلبرگ ، با پرداخت 3 میلیون دلار ای تی را به خانه خود ببرید

مدل مکانیکی شخصیت ای.تی. که در ساخت فیلمی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ مورد استفاده قرار گرفته بود با ارزش تقریبی چند میلیون دلار در یک حراجی عرضه خواهد شد.

12 آبان 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه 9 آبان 1401

خبرنگاران- چانگان CS35 در فهرست خودرو های وارداتی قرار گرفته و مدل های مونتاژشده و صفرکیلومتر آن در سال 98 الان در بازار آزاد 660 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. سیتروئن C3 نیز که دیگر محصول مونتاژی سایپاست امروز یک میلیارد و 390 تومان ارزش دارد و پژو 508 که...

10 آبان 1401

شروع فراوری مینی ون هایما X7 در ایران

مینی ون های چند منظوره یا MPV، در آسیای شرقی بسیار محبوب هستند. مینی ون هایما X7 جدیدترین مینی ونی است که شرکت هایما در چین فراوری نموده است و در ایران نیز ایران خودرو تصمیم به فراوری و مونتاژ آن گرفته است.

30 مهر 1401

پای حرف صاحبان کارگاه های تولیدی در کوهین

معاون مالی استاندار از کارگاه های تولیدی روستای بشر بخش کوهین بازدید کرد.

18 مهر 1401

هوندا زد؛ یک اثر هنری در ترکیب کلاس کوپه!

یکی از جاذبه های طراحی هوندا زد به حذف ستون و ایجاد فضای یکپارچه برای قرارگیری پنجره های جانبی مربوط می گردد.

9 مهر 1401

نوآوری باید به عنوان یک باور در همه دستگاه ها نفوذ پیدا کند

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام ها جدی برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و توسعه بازار شرکت های این حوزه گفت.

7 مهر 1401

صادرات میگوی گواتر به چین و جنوب شرق آسیا

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: تقاضا برای صادرات میگوی گواتر افزایش یافته و از همین حالا بخش مهمی از محصول به وسیله خریداران خارجی پیش خرید شده و تا خاتمه برداشت آماده صادرات به چین و جنوب شرق آسیا می گردد.

24 شهریور 1401

رشد مالی و ایجاد اشتغال پایدار ارمغان هوشمندسازی مالیات

تهران (پانا) - کارشناس اقتصاد پولی و مالی با بیان اینکه فعال شدن بخش تولیدی و کار آفرینی ضمن ایجاد اشتغال پایدار سبب رشد مالی می گردد، بیان کرد در این راستا عایدی دولت هم افزایش می یابد.

6 شهریور 1401

10 دنیا برتر فیلم های علمی، تخیلی که قبل از داستان مجذوبشان می شوید

یکی از لذت بخش ترین عناصر فیلم های علمی-تخیلی، دنیا سازی یا ساخت جزییات دنیای است که داستان در آن اتفاق می افتد. این داستان ها ممکن است حتی خارج از سیاره، در دنیای کاملاً متفاوت یا در نسخه ای تغییریافته از زمین اتفاق بیفتند، اما تا زمانی که دنیا داستان...

31 مرداد 1401

آبشار لونک گیلان، تکه ای جامانده از بهشت

با هم به استان همواره سبز گیلان می رویم تا یک تکه از بهشت را کشف کنیم. آبشار لونک که در جادۀ سیاهکل به سمت دیلمان جا خوش نموده، یکی از همین منطقه ها بهشتی ایران است. آماده شوید تا با هم راهی گیلان و سیاهکل شویم و نظاره گر این آبشار رؤیایی و جنگل سبز آن باشیم.

11 مرداد 1401
تعداد: (93)