معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، نرم افزار حسابداری پارمیس اولین راه های حل نرم افزاری که مبتنی بر فضای ابری شرکت پارمیس است و شامل پورتال های مدیریت تحت وب و اپلیکیشن های متفاوت و مختلف می باشد.

معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس

یکی از ویژگی های مهم نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، ارزان بودن، انعطاف پذیری و سازگاری آن است.

مزیت نرم افزار انبار پارمیس

یکی از مزیت های برترین نرم افزار انبار پارمیس، تعریف و ایجاد کالاها با تعیینه است که به دو صورت ساده و شناور تعریف می گردد. این امکان با افزایش سرعت و دقت عمل شما در هنگام تعریف محصول افزایش می یابد. با استفاده از این امکان، امکان تکرار تعریف محصول و یا خطا در تعریف محصول نزدیک به صفر است. با استفاده از نرم افزار انبار پارمیس می توانید از امکانات نرم افزار اتوماسیون انبار نهایت استفاده را ببرید.

گزارش ها همواره یکی از بزرگترین و برترین داده ها برای تصمیم گیری مدیریت هستند. تهیه گزارش در بخش های مختلف تجاری می تواند به طور مستقیم بر پیروزیت یا شکست تأثیر بگذارد. برترین نرم افزار انبار، نرم افزاری است که بدون محدودیت زمانی و مکانی به روز رسانی را در اختیار مدیران قرار می دهد.

نرم افزار انبار داری یکی از مهم ترین بخش های اداره هر کسب و کاری است. این کار باید بسیار با دقت انجام گردد تا گزارش ها و داده های دقیق و به روز تهیه گردد. نرم افزار انبار پارمیس با استفاده از بانک اطلاعاتی جامع و اتصال به سایت های حسابداری، فروشگاهی، بازرگانی، فروش و فراوری و ایجاد رضایت در همه، به شما یاری می نماید تا از تنگناها در فراوری، توزیع و فروش کالا جلوگیری کنید. با ارائه محصولات، خدمات و محصولات بیشتر به مشتریان بیشتر، در زمینه کاری خود به یک برند پیروز تر تبدیل شوید.

مزیت نرم افزار خزانه پارمیس

نرم افزار خزانه پارمیس در حسابداری یکی از زیرسیستم هایی است که حساسیت بالایی دارد و دقت بالایی برای هر مجموعه ای بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر، زمانی که تعداد معاملات افزایش می یابد، سوابق حسابداری خزانه بسیار سخت و گاه پر از خطا است. پارمیس استار با طراحی پویا سیستم خزانه خود، تمامی احتیاجهای جریان مالی شما را رفع نموده و سوابق حسابداری خزانه را به صورت اتوماتیک مدیریت می نماید.

نرم افزار خزانه پارمیس امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند بدون دغدغه امور مالی خود را انجام دهند و نگران خطرات ناشی از عدم کنترل جریان مالی نباشند. علاوه بر این، یکی از مسئولیت های مهم هر حسابدار یا خزانه دار در شرکت ها، ارائه گزارش های مالی مختلف مورد درخواست حسابداران برای مدیریت منظم و در یک بازه زمانی تعیین است. در نرم افزار خزانه پارمیس به انواع اسناد، گزارش های فردی، موجودی حساب های بانکی، وجوه، گزارش های پیش بینی نقدینگی آینده، اسناد تاریخچه در قالب فایل های پی دی اف، اکسل وغیره دسترسی دارید.

  • امکان نمایش اخطار برای انواع اسناد دریافتنی و پرداختنی
  • امکان تطبیق اتوماتیک و دستی بانک با درج اتوماتیک صورت حساب بانکی در فایل اکسل
  • امکان صدور فیش وصول اسناد در دست اقدام و وصول اسناد پرداختی به صورت اتوماتیک به وسیله صورتحساب بانکی
  • امکان اتصال فاکتورهای خرید و فروش برای مدیریت فاکتورهای دریافت و پرداخت
  • امکان مدیریت حقوق پرداختی و نحوه خرج آن و صدور اتوماتیک اسناد مالی مربوطه
  • امکان مدیریت مسئولیت اقساط دریافتی و پرداختی و کنترل تقویم آنها
  • امکانات جستجوی پیشرفته در رسیدهای نقدی با اعمال محدودیت های مختلف (نام، تاریخ، شماره و غیره).
  • امکان صدور اسناد حسابداری به صورت دستی یا اتوماتیک در هنگام صدور رسید و پرداخت

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس امکان تعریف بین موارد قانونی و فرمولاسیون تخصصی برای هر مورد، این نرم افزار حقوق و دستمزد را به محصولی کاربردی تبدیل می نماید که تمامی احتیاجهای هر کسب و کاری را برآورده می نماید. شما می توانید تمام امور حقوقی، امکانات کارکنان و غیره را مدیریت کنید. در نرم افزار حقوق و دستمزد از فایل های اکسل و ساعت ها و ویژگی های خروجی پشتیبانی می نماید. نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس نگرانی عمده حسابداران را به خصوص در شرکت های بزرگ با تعداد کارمند زیاد رفع می نماید. استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس با اتوماسیون مراحل مختلف صدور فیش های حقوقی و تهیه فایل های بیمه ای، اموال و بانکی باعث کاهش حجم کار حسابداران، افزایش سرعت و دقت و در نهایت بهبود کارایی تیم مالی شما می گردد.

امکان تهیه و ایجاد دسترسی به گزارشات مدیریتی، برای مدیران ارشد در هر موقعیتی حائز اهمیت خواهد بود. آگاهی از تعداد کارکنان، مبلغ پرداختی به آنها و کارایی آنها نسبت به ساعات کارکرد واحد و غیره. به مدیر در اتخاذ تصمیمات استراتژیک یاری می نماید. نیروی انسانی می تواند بر اساس بودجه موجود، هزینه های جاری و پولی که برای حقوق کارکنان اختصاص داده می گردد، برای استخدام کارکنان تازه گام بردارد یا پاداش و مزایای بیشتری ارائه دهد.

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پس از شناسایی دغدغه اصلی فعالان تجاری مختلف و راه اندازی آن با هزینه سخت افزاری کم ساخته شده است. یک پورتال وب در فضای ابری به کاربران اجازه می دهد تا 24 ساعت شبانه روز از هر مکان جغرافیایی با برنامه های فروش چند پلتفرمی کار نمایند. Parmis 360 به طور مداوم در حال توسعه برای ارائه عملکرد است. پورتال مدیریت مبتنی بر وب، Smart POS و پورتال تجاری از ویژگی های راهکارنرم افزار حسابداری ابری پارمیس است.

اطلاعات صحیح، دقیق و تحلیلی برای مدیریت هر میزان کسب و کار مورد احتیاج است. یکی دیگر از جنبه های مهم مدیریت پیروز کسب و کار، دسترسی به تمام اطلاعات در زمان کوتاه است. فرض کنید که مدیر به اطلاعات به روز شده در خصوص فعالیت های خود در بخش های مختلف مانند انبار، فروش، فراوری، خزانه داری و غیره احتیاج دارد.

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو با داشبورد مدیریتی خود به مدیران این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی با چند کلیک ساده و با حداکثر دقت به تمامی اطلاعات طلایی کسب و کار خود دسترسی داشته باشند و برای مدیریت کسب و کار بهتر تصمیم بگیرند. رابط کاربری ساده نرم افزار حسابداری پارمیس به شما یاری می نماید تا فعالیت خود را بدون احتیاج به دانش حسابداری خاص مدیریت کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله مهم از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار و نرم افزار خزانه پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

منبع: فوت و فن

به "معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید