تغییرات باورنکردنی کیا اسپورتیج در 30 سال، عکس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، گجت نیوز نوشت: کیا از نسخه ویژه 30 سالگی کراس اوور اسپورتیج رسماً رونمایی کرد. این نسخه شاسی بلند Sportage رنگ بندی خاصی در نمای بیرونی و داخلی دارد.

تغییرات باورنکردنی کیا اسپورتیج در 30 سال، عکس

نسل اول کیا اسپورتیج 30 سال قبل در سال 1993 پا به بازار گذاشت و در طول 30 سالی که از عرضه آن می گذرد، از یک شاسی بلند بزرگ با ساختار بدنه روی فریم به کراس اوور شهری پرظرافت جذابی تبدیل شده است. حالا کیا به مناسبت 30 سالگی عرضه کیا اسپورتیج به بازار، نسخه ای ویژه از این کراس اوور کامپکت را معرفی نموده است.

معرفی اسپورتیج نسخه ویژه 30 سالگی

این نسخه ویژه اسپورتیج که بر پایه نسخه Gravity آن ساخته شده، دارای تریم مشکی براق در قسمت های مختلف نمای بیرونی است. از جمله این قسمت ها می توان به جلوپنجره، آینه های بغل، سپرهای جلو و عقب و باربندهای سقفی اشاره نمود. حتی رینگ های این کراس اوور که در میزان های 18 و 19 اینچی ارائه می شوند، رنگ مشکی دارند.

داخل کابین اسپورتیج نسخه ویژه 30 سالگی ترکیب ویژه ای از رنگ مشکی و سبز به چشم می خورد. جدا از رنگ، خود روکش های چرمی هم با الگو نو و المان های از جنس جیر، متفاوت از نسخه استانداردند. بعلاوه به عنوان ویژگی دیگر، لوگو مخصوص 30 سالگی کیا اسپورتیج روی ناحیه سر صندلی های جلو گلدوزی شده است.

نسخه 30 سالگی Sportage هم اکنون در کره جنوبی در دسترس واقع شده است و در مقطع کنونی معین نیست که در بازارهای دیگر هم به عرضه می رسد یا خیر. در حالی که نسخه استاندارد مدل 2024 این کراس اوور قیمت پایه 19 هزار دلاری دارد، این نسخه ویژه با قیمت بین 27 تا 33 هزار دلار بسته به پیشرانه انتخابی به فروش می رسد. در کره جنوبی برای اسپورتیج پیشرانه های بنزین سوز 1.6 لیتری توربوشارژ، گازسوز 2 لیتری، هیبرید 1.6 لیتری توربوشارژ و دیزل 2 لیتری پیش رو مشتریان گذاشته می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تغییرات باورنکردنی کیا اسپورتیج در 30 سال، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات باورنکردنی کیا اسپورتیج در 30 سال، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید