بازاریابی و فروش

تغییرات باورنکردنی کیا اسپورتیج در 30 سال، عکس

گجت نیوز نوشت: کیا از نسخه ویژه 30 سالگی کراس اوور اسپورتیج رسماً رونمایی کرد. این نسخه شاسی بلند Sportage رنگ بندی خاصی در نمای بیرونی و داخلی دارد.

31 تیر 1402

پردیس یکی از شهرستان های دیدنی استان تهران به شمار می رود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پردیس یکی از شهرستان های دیدنی استان تهران به شمار می رود.

18 فروردین 1402

معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس اولین راه های حل نرم افزاری که مبتنی بر فضای ابری شرکت پارمیس است و شامل پورتال های مدیریت تحت وب و اپلیکیشن های متفاوت و مختلف می باشد.

29 اسفند 1401

اینفوگرافیک، در سال بد تئاتر، چه نمایش هایی پرفروش بودند؟

در سالی که پشت سر گذاشتیم، تئاتر شرایط عجیبی را تجربه کرد و برای مدت ها تعطیل شد و هنوز هم البته به شرایط عادی برنگشته است.

25 اسفند 1401

حراج شخصیت دوست داشتنی فیلم اسپیلبرگ ، با پرداخت 3 میلیون دلار ای تی را به خانه خود ببرید

مدل مکانیکی شخصیت ای.تی. که در ساخت فیلمی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ مورد استفاده قرار گرفته بود با ارزش تقریبی چند میلیون دلار در یک حراجی عرضه خواهد شد.

12 آبان 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه 9 آبان 1401

خبرنگاران- چانگان CS35 در فهرست خودرو های وارداتی قرار گرفته و مدل های مونتاژشده و صفرکیلومتر آن در سال 98 الان در بازار آزاد 660 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. سیتروئن C3 نیز که دیگر محصول مونتاژی سایپاست امروز یک میلیارد و 390 تومان ارزش دارد و پژو 508 که...

10 آبان 1401

شروع فراوری مینی ون هایما X7 در ایران

مینی ون های چند منظوره یا MPV، در آسیای شرقی بسیار محبوب هستند. مینی ون هایما X7 جدیدترین مینی ونی است که شرکت هایما در چین فراوری نموده است و در ایران نیز ایران خودرو تصمیم به فراوری و مونتاژ آن گرفته است.

30 مهر 1401

پای حرف صاحبان کارگاه های تولیدی در کوهین

معاون مالی استاندار از کارگاه های تولیدی روستای بشر بخش کوهین بازدید کرد.

18 مهر 1401

هوندا زد؛ یک اثر هنری در ترکیب کلاس کوپه!

یکی از جاذبه های طراحی هوندا زد به حذف ستون و ایجاد فضای یکپارچه برای قرارگیری پنجره های جانبی مربوط می گردد.

9 مهر 1401

رشد مالی و ایجاد اشتغال پایدار ارمغان هوشمندسازی مالیات

تهران (پانا) - کارشناس اقتصاد پولی و مالی با بیان اینکه فعال شدن بخش تولیدی و کار آفرینی ضمن ایجاد اشتغال پایدار سبب رشد مالی می گردد، بیان کرد در این راستا عایدی دولت هم افزایش می یابد.

6 شهریور 1401

آبشار لونک گیلان، تکه ای جامانده از بهشت

با هم به استان همواره سبز گیلان می رویم تا یک تکه از بهشت را کشف کنیم. آبشار لونک که در جادۀ سیاهکل به سمت دیلمان جا خوش نموده، یکی از همین منطقه ها بهشتی ایران است. آماده شوید تا با هم راهی گیلان و سیاهکل شویم و نظاره گر این آبشار رؤیایی و جنگل سبز آن باشیم.

11 مرداد 1401

مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 و کیا کارنیوال

در سال های اخیر ورود مینی ون های برندهای مختلف در کشورمان رونق گرفته است. به علت استفاده تجاری از این خودروها، خرید آن ها بازار بسیار خوبی دارد. هم زمان با ورود مینی ون فولکس کدی، برندهای دیگر هم اقدام به فراوری نمونه های مینی ون کردند تا بازار رقابت در...

7 مرداد 1401

صدرنشینی اسنایپر الیت 5 در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

طبق آخرین آمار منتشر شده، بازی اسنایپر الیت 5 از استودیوی ربلیون (Rebellion) پیروز شده در هفته اول عرضه به صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا دست پیدا کند.

18 تیر 1401

سوغات هراکلیون؛ یادگاری از کرت

هراکلیون در استان کرت در یونان قرار گرفته است. این شهر به خاطر تاریخچه طولانی و فرهنگ ها و سنت های غنی، سوغاتی های متنوعی دارد.

17 خرداد 1401

انبارهای مملو از روغن خوراکی و امتناع از عرضه در بازار شب عید

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید سرزده از کارخانه روغن نباتی، گفت: 300 تن روغن کنجد تاریخ مصرف گذشته در این کارخانه کشف شده که دستور پلمپ انبار داده شد.

10 خرداد 1401

گردهمایی نمایشگران تئاتر کودک در مرکز تئاتر کانون

خبرگزاری خبرنگاران-شب نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان همراه با رونمایی از نمایشنامه های تازه کودک در مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برگزار می گردد.

3 خرداد 1401

فروش نینتندو سوییچ از 103 میلیون دستگاه عبور کرد؛ گذر از رکورد Wii

طبق گزارش مالی سه ماهه اخیر منتشر شده از طریق کمپانی نینتندو، تا به امروز 103.54 میلیون کنسول نینتندو سوییچ به فروش رسیده است. این بدان معناست که این کنسول دستی رسما از کنسول Wii که در طول عمر خود 101.63 میلیون دستگاه فروخته بود، پیشی گرفته و به سومین کنسول پرفروش...

1 خرداد 1401

2018 ATM: برنامه ریزی برای توسعه اسپاهای لوکس در دبی

در کنار انواع گردشگری ها، گردشگری درمانی هم علاقه مندان خود را دارد و بهره برداری صحیح از آن نیازمند تهیه زیرساخت های لازم و اسپاها و هتل های مناسب است. امارات در این زمینه، عملکرد خوبی داشته است.

30 اردیبهشت 1401

در انتخاب نام دامنه خود وسواس به خرج دهید

نام دامنه مناسب جزو مهمترین اصول تبلیغات آنلاین استاولین کاری که باید به دقت انجام شود، انتخاب دامنه مناسبی است که می تواند کمک بزرگی در تبلیغات آنلاین شما باشد. دست کم 20 سال از تاثیرگذاری انتخاب نام دامنه در تبلیغات آنلاین می گذرد و آن را راهی برای آشنایی...

26 اردیبهشت 1401

هرآنچه باید درباره خرید و قیمت لاستیک دانلوپ بدانید

خرید لاستیک دانلوپسال 1887 میلادی، جان بوید دانلوپ، دامپزشکی اهل بلفاست با شکایت پسرش از درد کف پایش روبرو شد. دانلوپ در پی علت درد گشت و فهمید که سه چرخه سواری پسرش بر روی خیابان های سنگ فرش شده تا مدرسه و تلاشی که وی برای به حرکت در آوردن چرخ ها می نماید؛...

15 اردیبهشت 1401
تعداد: (64)