مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 و کیا کارنیوال

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در سال های اخیر ورود مینی ون های برندهای مختلف در کشورمان رونق گرفته است. به علت استفاده تجاری از این خودروها، خرید آن ها بازار بسیار خوبی دارد. هم زمان با ورود مینی ون فولکس کدی، برندهای دیگر هم اقدام به فراوری نمونه های مینی ون کردند تا بازار رقابت در این کلاس خودرو هم داغ باشد.

مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 و کیا کارنیوال

فولکس کدی (یا همان Volkswagen Caddy) به علت برند برتر خود قیمت بالایی هم دارد، اما در همین کلاس خودروهای دیگری را می توان نام برد که با امکانات ویژه قیمت های کم تری داشته باشند. هیوندای H1، کیا کارنز، کیا کارنیوال و سانگ یانگ رودیوس ازجمله رقبای صاحب نام فولکس کدی هستند.

در این مطلب نگاهی داریم به مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 و کیا کارنیوال و مزایا و معایب هر یک را نسبت به دیگری مقایسه خواهیم کرد.

مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1

پیش از مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 باید بگوییم که برند هیوندای سال هاست که در کشور ما محبوبیت ویژه ای دارد. این خودروی کره ای توانسته در کلاس های مختلف خودرو، نمونه ای پیروز ارائه کند و نام خود را به عنوان یک رقیب در کنار دیگر برندهای خودروسازی قرار دهد.

هیوندای H1 همچون فولکس کدی ظرفیت 7 سرنشین را دارد. از نظر طراحی ظاهری شاید بتوان آن را پیروز تر از کدی دانست. خطوط حجم دهنده بر روی کاپوت و در نمای کناری خودرو ظاهری قدرتمند به آن بخشیده است. در قسمت کابین طراحی مدرن تری را شاهدیم. درهای عقب به صورت کشویی باز می شوند. این خودرو مجهز به کیسه هوا برای سرنشینان جلو، روکش پارچه ای جایگاه ها، چراغ های مه شکن عقب و جلو، کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان، شیشه های برقی جلو، آینه الکتروکرومیک برای دید بهتر راننده در شب، سنسور پارک، سیستم صوتی مجهز و فرمان هیدرولیک است.

موتور هیوندای H1، چهار سیلندر با حجم 2.4 لیتر است که قدرتی برابر با 174 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 228 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه را فراوری می نماید. این موتور از موتور فولکس کدی با قدرت 109 اسب بخار در 5400 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه، موتوری بسیار قوی تر است. کما این که هیوندای H1 از نظر امکانات رفاهی هم از فولکس کدی برتر است.

مقایسه فولکس واگن کدی با کیا کارنیوال (Kia Carnival)

خب، می رسیم به مقایسه فولکس واگن کدی با کیا کارنیوال! خودروهای کمپانی کیا نیز یکی از برندهای مطرح و پرطرف دار در کشور ماست که با فراوری و وارد کردن کلاس های مختلف خودرو توانسته در بازار داغ رقابت خودروهای خارجی جای خوبی برای خود باز کند.

مینی ون کارنیوال یکی از فراوریات این گروه خودروسازی است که چند سالی می گردد در ناوگان تجاری و حمل ونقل عمومی کشورمان حضور دارد. در طراحی ظاهری، خودرویی زیبا با ظاهری نرم و به دور از خطوط حجم دهنده و هندسی می بینیم. چراغ های جلو حالتی کشیده و چراغ های عقب مستطیل تخت هستند. درهای عقب به صورت کشویی باز می شوند. داشبورد و کنسول کارنیوال زیبا و مدرن ساخته شده است.

این خودرو گنجایش 7 نفر را دارد. درون کابین فضایی روشن و دل چسب را شاهدیم. وجود سان روف نور خوبی به داخل خودرو داده است. جایگاه ها چرمی است و نشیمن بسیار راحتی دارند. فاصله جایگاه ها از هم مناسب در نظر گرفته شده است. 6 عدد کیسه هوا امنیت سرنشینان خودرو را تأمین می نماید. این خودرو دارای دنده اتوماتیک، کروز کنترل، چراغ های مه شکن و سنسور پارک است.

موتور کیا کارنیوال 6 سیلندر با حجم 2265 سی سی است که توان فراوری قدرت 189 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 254 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را دارد. کیا کارنیوال به نسبت فولکس کدی ابعادی بزرگ تر، آپشن های بیش تر و قدرت موتور بالاتری دارد. کیا کارنیوال به خصوص برای کسانی که طالب سفرهای طولانی با خودرو هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

جمع بندی

امیدواریم این مقایسه فولکس واگن کدی با دو خودروی هیوندای H1 و کیا کارنیوال توانسته باشد که دید بهتری نسبت به هر یک از این خودروها در اختیار شما قرار دهد.

آگهی های خرید و فروش فولکس کدی

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها رانندگی و سواری بهتری دارند و در نهایت ارزش خرید بالاتری دارند؟ نظرات و تجربیات خود از هر یک از این خودروها را با ما و سایر خوانندگان بلاگ وبلاگ دیدنی ها به اشتراک بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 و کیا کارنیوال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه فولکس واگن کدی با هیوندای H1 و کیا کارنیوال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید