نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای خرید بهترین اسپیکر خانگی؛ تجربه صدای شگفت انگیز برای بودجه های مختلفراهنمای خرید بهترین اسپیکر خانگی

اسپیکر خانگی یکی از ضروری ترین لوازم برای هر خانه ای محسوب می شود و می تواند تجربه صوتی در خانه را بهبود بخشیده و از نظر کیفیت و شدت صدا، امکانات زیادی را به کاربران ارائه دهد. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب به راهنمای خرید بهترین اسپیکر خانگی با...

17 بهمن 1402

این محصول میخ آخر بر تابوت آیفون می کوبد، عکس

زومیت نوشت: اپل 15 خرداد سال جاری محصولی رونمایی می نماید که به عقیده بسیاری از تحلیلگران در سال های آینده جای آیفون را می گیرد.

9 اردیبهشت 1402

معرفی محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس اولین راه های حل نرم افزاری که مبتنی بر فضای ابری شرکت پارمیس است و شامل پورتال های مدیریت تحت وب و اپلیکیشن های متفاوت و مختلف می باشد.

29 اسفند 1401

شبکه نسل 5 مصرف محتوای دیجیتال را افزایش می دهد

تجربه اپراتورهایی که شبکه نسل پنج را توسعه و در اختیار مشترکان خود قرار داده اند، نشان از تغییر رفتار مشترکان و افزایش جهشی در مصرف محتوای دیجیتال دارد.

3 بهمن 1401

تغییر پس زمینه خسته کننده اندروید با والپیپر های زنده

می توانید با به کارگیری چند راه چاره ساده از بعضی از پس زمینه های خسته کننده در اندروید خلاص شده و آن را با والپیپر های زنده و پویا جایگزین کنید.

12 آذر 1401

الکترونیک آرتز لانچر Origin را به طور رسمی کنار گذاشت

در سال 2020، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به طور رسمی خاطرنشان کرد که لانچر Origin این شرکت در حال به روز رسانی و تغییر نام تجاری خود به عنوان EA App است. حال پس از گذشت بیش از دو سال، این لانچر نو بالاخره آماده عرضه شده است. الکترونیک آرتز به تازگی اعلام نموده...

21 مهر 1401

3 روش اشتراک گذاری اینترنت موبایل گوشی اندرویدی

ممکن است مواقعی پیش بیاید که نتوانید یک دستگاه را به وای فای وصل کنید یا اینترنت ثابت روی مودم و روتر نداشته باشید. در این شرایط، با روشن کردن هات اسپات وای فای، می توانید اینترنت دیتای موبایل را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید.

13 مهر 1401

نوآوری باید به عنوان یک باور در همه دستگاه ها نفوذ پیدا کند

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام ها جدی برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و توسعه بازار شرکت های این حوزه گفت.

7 مهر 1401

استفاده از همراه بانک ایرانی در خارج از کشور امکان پذیر است؟

بسیاری از مسافرها می خواهند بدانند که استفاده از همراه بانک ایرانی در خارج از کشور امکان پذیر است یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید به شما مخاطب گرامی بگوییم بله امکان پذیر است اما باید مراحلی را در اینترنت طی کنید تا بتوانید از اینترنت بانک خود و یا همراه...

2 مهر 1401

بهترین مسیرهای پیاده روی کانادا؛ Sentinel Pass via Larch Valley Trail

Sentinel Pass via Larch Valley Trail جزو زیباترین راستاهای پیاده روی پارک ملی بنف بوده که از ساحل Moraine Lake شروع شده و در میان جنگل کاج، دریاچه های تماشایی و چشم انداز ها حیرت انگیز کوهستان عبور می کند. بخش نخست راستا از دریاچه Moraine تا دریاچه Minnestimma بوده و بخش دوم تا گذرگاه...

23 مرداد 1401

پورت HDMI در برابر DisplayPort؛ کدام برای گیمینگ بهتر است؟

برای وصل کردن مانیتور به کیس معمولا دو پورت HDMI و DisplayPort بیشترین محبوبیت را دارند. هر دو تکولوژی طی سال های گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته اند و در نتیجه امکانات بیشتری را دریافت نموده اند. نسخه های تازه این تکنولوژی به حدی پیشرفته شده اند که بیشتر...

21 تیر 1401

صدرنشینی اسنایپر الیت 5 در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

طبق آخرین آمار منتشر شده، بازی اسنایپر الیت 5 از استودیوی ربلیون (Rebellion) پیروز شده در هفته اول عرضه به صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا دست پیدا کند.

18 تیر 1401

ارائه تصاویر سه بعدی بدون احتیاج به عینک در نمایشگر های نو ایسر

ایسر اخیرا از دو مانیتور سه بعدی گیمینگ قابل حمل رونمایی نموده است. مدل اول مخصوص گیمر ها طراحی شده است و مدل دوم به عنوان یک مانیتور برای مخاطبان تجاری معرفی می گردد. هر دو محصول دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K هستند و می توانند به رایانه شخصی متصل شوند.

13 تیر 1401

کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات نوروزی امدادخودرو ایران

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران از کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی به 25 دقیقه اطلاع داد.

31 خرداد 1401

5 فیلم کلاسیک کالت برتر دهه 70 میلادی

دهه 1970 اساسا مفهومی به نام کلاسیک کالت را به دنیای سینما معرفی کرد. این دهه اغلب به عنوان دوران مشخص نماینده سینمای مدرن در نظر گرفته می گردد، دوره ای که فیلم کلاسیک به فیلم مدرن تبدیل شد. بین اکران فیلم های کلاسیک مانند پدرخوانده (The Godfather)، بعد از ظهر...

23 خرداد 1401

عربستان سعودی شبکه وای فای WiFi 6e عرضه کرد

کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان سعودی (CITC) گفت باند فرکانسی کامل 6 گیگاهرتز را برای دسترسی به وای فای آزاد می نماید. به این ترتیب، عربستان اولین کشور در اروپا، آفریقا و خاورمیانه است که به پیشواز نسل نو وای فای WiFi 6e می رود.

3 خرداد 1401

تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 اعلام شد

دو شرکت پارادوکس (Paradox) و لب 42 (Lab42) سازندگان بازی پادشاهان صلیبی 3 (Crusader Kings 3) اعلام کردند که نسخه کنسولی این بازی به زودی عرضه خواهد شد. طبق چیزی که اعلام شده این بازی در تاریخ 9 فروردین (29 مارس) برای کنسول عرضه خواهد شد.

30 فروردین 1401

کاربران اندروید بیشتر از کاربران iOS از آپدیت های نرم افزاری راضی می شوند

با توجه به نتیجه یک نظرسنجی، کاربران گوشی های اندروید با دریافت آپدیت های نرم افزاری بیشتر از کاربران iOS خرسند می شوند.

22 فروردین 1401

تهران از شرایط قرمز خارج شد

تهران (پانا) - بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی در کشور، 57 شهرستان در شرایط قرمز، 238 شهرستان در شرایط نارنجی ، 136 شهرستان در شرایط زرد و 17 شهرستان در شرایط آبی قرار دارند.

30 شهریور 1400

شکایت از مک دونالد به علت جمع آوری صدای مشتریان

طبق یک شکایت تازه رستوران های مک دونالد سیستم شناسایی صوتی را به طور آزمایشی به کار گرفته که بدون اجازه مشتریان صدای آنها را ثبت می نماید.

1 مرداد 1400
تعداد: (30)