بازی رایانه ای و کنسول بازی

پورت HDMI در برابر DisplayPort؛ کدام برای گیمینگ بهتر است؟

برای وصل کردن مانیتور به کیس معمولا دو پورت HDMI و DisplayPort بیشترین محبوبیت را دارند. هر دو تکولوژی طی سال های گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته اند و در نتیجه امکانات بیشتری را دریافت نموده اند. نسخه های تازه این تکنولوژی به حدی پیشرفته شده اند که بیشتر...

21 تیر 1401

صدرنشینی اسنایپر الیت 5 در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

طبق آخرین آمار منتشر شده، بازی اسنایپر الیت 5 از استودیوی ربلیون (Rebellion) پیروز شده در هفته اول عرضه به صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا دست پیدا کند.

18 تیر 1401

5 فیلم کلاسیک کالت برتر دهه 70 میلادی

دهه 1970 اساسا مفهومی به نام کلاسیک کالت را به دنیای سینما معرفی کرد. این دهه اغلب به عنوان دوران مشخص نماینده سینمای مدرن در نظر گرفته می گردد، دوره ای که فیلم کلاسیک به فیلم مدرن تبدیل شد. بین اکران فیلم های کلاسیک مانند پدرخوانده (The Godfather)، بعد از ظهر...

23 خرداد 1401

تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 اعلام شد

دو شرکت پارادوکس (Paradox) و لب 42 (Lab42) سازندگان بازی پادشاهان صلیبی 3 (Crusader Kings 3) اعلام کردند که نسخه کنسولی این بازی به زودی عرضه خواهد شد. طبق چیزی که اعلام شده این بازی در تاریخ 9 فروردین (29 مارس) برای کنسول عرضه خواهد شد.

30 فروردین 1401

پرسپولیس ایران ژن قهرمانی دارد

تهران (پانا) - مربی پرسپولیس از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای کسب دومین برد در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

18 اردیبهشت 1400