الکترونیک آرتز لانچر Origin را به طور رسمی کنار گذاشت

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در سال 2020، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به طور رسمی خاطرنشان کرد که لانچر Origin این شرکت در حال به روز رسانی و تغییر نام تجاری خود به عنوان EA App است. حال پس از گذشت بیش از دو سال، این لانچر نو بالاخره آماده عرضه شده است. الکترونیک آرتز به تازگی اعلام نموده که این نرم افزار اکنون از نسخه بتا خارج شده و به زودی جایگاه اوریجین را تصاحب خواهد نمود.

الکترونیک آرتز لانچر Origin را به طور رسمی کنار گذاشت

الکترونیک آرتز در این باره می گوید:

فرآیند به روزرسانی Origin به لانچر نو الکترونیک آرتز ساده است. برای این کار EA App را دانلود کنید و با نصب آن، به طور اتوماتیک جایگزین اوریجین خواهد شد. لانچر نو نسبت به اوریجین از سرعت بیشتری برخوردار است و از طرفی رابط کاربری آن ساده تر و کارآمدتر به نظر می رسد. از طرفی صفحات فروشگاه به سرعت بارگیری می شوند. به طور کلی می توان گفت که این حرکت مثبتی از سوی الکترونیک آرتز محسوب می گردد. با این حال اگر همچنان به لانچر قدیمی علاقه دارید، در حال حاضر می توانید از آن بهره ببرید. البته تعیین نیست که تا چه زمانی این امکان وجود دارد.

این شرکت در ادامه اضافه کرد که تمام بازی ها و محتویات کاربران، از جمله بازی هایی که قبلا نصب شده اند، برای تجربه آماده خواهند بود و از طرفی فایل های ذخیره لوکال و ابری نیز در دسترس خواهند بود. فهرست دوستان نیز به برنامه نو منتقل خواهد شد. بنابراین هیچ نگرانی در رابطه با به روزرسانی به لانچر نو وجود نخواهد داشت.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتز لانچر Origin را به طور رسمی کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز لانچر Origin را به طور رسمی کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید