تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مسئله مهمی است

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- عضو شورای شهر تهران گفت: فروش در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار باید در شرایط کنونی بازنگری و تغییر رویه داده گردد.

تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مسئله مهمی است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیدنی ها، زهرا صدراعظم نوری در تذکری در صحن شورا، اضافه نمود: تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مسئله مهمی است و به اعتقاد بیشتر کارشناسان حوزه اجتماعی حتی اگر این بیماری ریشه کن گردد، ادامه دارد چرا که پس از همه گیری کرونا عادات و رفتار های جدیدی در مردم به وجود آمده که قبل از آن وجود نداشته است.

نوری افزود: به بیان دیگر جامعه پساکرونا دیگر همان جامعه قبل از بیماری نیست و در روش زیست مردم تغییرات مهمی ایجاد خواهد شد و همین تغییر سبک زندگی و خواسته های مردم می تواند تاثیر اساسی بر اقتصاد داشته باشد و چالش ها و فرصت های گوناگونی را پدیدار کند.

او با تاکید بر اینکه شناحت ضعف ها و نقاط قوت به وجود آمده ناشی از این بیماری برای همه مردم و فعالان مالی لازم است، گفت: با نگاه گذرا به تغییر شیوه زندگی مردم و آنالیز این تغییرات خواهیم یافت که می توان فرصت های جدیدی را به وجود آورد و با استفاده از آن ها ریسک های توسعه مالی را مهیا کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: در این شرایط برنده کسی است که با درک صحیح فرصت ها به سرعت دست به کار گردد و شرایط مالی خود را سازگار به شرایط موجود تغییر دهد تا با جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی علاوه بر خدمت رسانی به مردم، کسب و کار خود را گسترش گردد.

نوری ادامه داد: بازنده کسی است که با بی توجهی از کنار این تغییر گذر کند و دست روی دست بگذارد و از تغییرات استقبال نکند؛ لذا با توجه به تدوام شرایط و ضرورت عدم حضور در اجتماع، از شهردار محترم تهران می خواهم تا به منظور تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از زیرساخت های موجود در شهرداری تهران نسبت به ایجاد ساز و کار مناسب برای خرید گسترده انلاین شهروندان از فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار اقدام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مسئله مهمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مسئله مهمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید