تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 اعلام شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، دو شرکت پارادوکس (Paradox) و لب 42 (Lab42) سازندگان بازی پادشاهان صلیبی 3 (Crusader Kings 3) اعلام کردند که نسخه کنسولی این بازی به زودی عرضه خواهد شد. طبق چیزی که اعلام شده این بازی در تاریخ 9 فروردین (29 مارس) برای کنسول عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 اعلام شد

شرکت پارادوکس با همکاری شرکت لب 42 یکی از پویاترین بازی های تاریخ را وارد محیط تازهی نموده است. حال این بازی استراتژی محبوب از شاخصه های کنسول های بازی استفاده خواهد نمود. در اصل خاص بودن پادشاهان صلیبی به این است که آزادی عمل بسیار زیادی به شما می دهد. به این حالت که شما آینده کشور را به طور کامل خودتان مشخص می کنید. از ازدواج برای گرفتن یک منطقه تا اعلان جنگ همگی بر اساس انتخاب شما هستند.

نسخه کنسولی بازی پادشاهان صلیبی 3 برای این دستگاه ها بهینه شده است. به این معنا که شما به راحتی می توانید از کنترلر و صفحه بزرگ تلویزیون خود بهره ببرید و کنترل کردن بازی اصلا آزار دهنده نخواهد بود. سیستم مدیریت نقشه تازه به بازیکنان اجازه می دهد تا به راحتی در آن گشته و بتوانند از کنترلر خود برای مدیریت جهانی بازی استفاده نمایند.

بازی پادشاهان صلیبی 3 از قابلیت های کلیدی کنسول های نسل 9 مثل حافظه سریع استفاده می نماید. به همین علت یک گیم پلی به شدت روان را به هواداران ارائه خواهد داد. حتی این بازی از Adaptive Triggers و Haptic feedback دسته پلی استیشن 5 هم استفاده می نماید. به همین علت کاربران کنسول نسل نهمی سونی بسیار دقیق تر وقایع بازی را درک خواهد نمود.

وارد کردن یک بازی استراتژی به جهانی کنسول های بازی اصلا راحت نیست. به علت اینکه این بازی ها برای کنترلرها اصلا بهینه نیستند. از طرفی تجربه این بازی ها با موس و کیبورد به شدت لذت بخش است. حال اگر شرکت های سازنده بتوانند این تجربه موس و کیبورد را وارد جهانی کنترلرها و کنسول های بازی نمایند بسیار جالب خواهد شد.

بازی پادشاهان صلیبی 3 یکی از برترین بازی های استراتژی تاریخ است. محیط پویا که دائم در حال تغییر است به همراه طراحی بسیار زیبا و آزادی عمل زیاد همگی چیزهایی هستند که این بازی را از نمونه های دیگر متمایز می نمایند. در اصل بازی پادشاهان صلیبی 3 می تواند شما را ساعت ها و حتی روزها درگیر کند، چیزی که در بازی های استراتژی دیگر وجود ندارد.

نکته جالب در این بازی این است که شاه ها و تمام شخصیت های بازی واقعی هستند. وقایع تا حد زیادی در تاریخ رخ داده و شما از یک برهه زمانی باید کنترل کشور را بدست بگیرید. شما می توانید یک کشور را نابود نموده و یا آن را توسعه دهید تا جهان را بگیرد. اینکه چگونه عمل خواهید کرد به طور کامل به شما بستگی دارد و بازی تا جایی که بشود برای شما چالش بوجود خواهد آورد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید