بحران نیروی انسانی در توییتر به بالاترین حد رسید

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، حدود 75 نفر از 1300 کارمند توییتر نیز در مرخصی به سر می برند که 40 نفر آن ها مهندس هستند. در تیم اعتماد و ایمنی شبکه اجتماعی مذکور که توصیه هایی در زمینه سیاست گذاری، طراحی و تغییرات محصول با هدف ایمن نگه داشتن کاربران ارائه می کرد، هم اکنون کمتر از 20 کارمند تمام وقت فعالیت می نمایند.

بحران نیروی انسانی در توییتر به بالاترین حد رسید

به گزارش مهر به نقل از سی ان بی سی، سوابق داخلی توییتر نشان می دهد حدود 1400 کارمند غیر فعال توییتر همچنان حقوق دریافت می نمایند، اما انتظار نمی رود مسوولیت های شغلی خود را در شبکه اجتماعی انجام دهند. هنگامی که ایلان ماسک توییتر را خرید نامه ای برای کارمندان ارسال کرد و از آن ها خواست تا به فعالیت های سخت و زیاد در توییتر از جمله ساعت های کار طولانی تن دهند، به همین دلیل بسیاری از آن ها نیز از شغل شان استعفا دادند.

قبل از آنکه ماسک توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار بخرد، تعداد کارمندان شرکت 7500 نفر اعلام شده بود. البته طبق شایعات داخل شرکت، قرار بود در صورتی که قرارداد خرید توییتر به وسیله ماسک به پایان نرسد هم تعداد زیادی از کارمندان شرکت اخراج شوند. با این وجود تعداد پرسنل شرکت تحت مدیریت ماسک بسیار بیشتر از انتظارات یا حدود 80 درصد (طبق اسناد داخلی و گفته های 2 کارمند شرکت) کاهش یافته است.

ماسک علاوه بر حدود 1300 کارمند تمام وقت توییتر به 130 نفر از کارکنان کسب وکار های دیگرش از جمله تسلا، اسپیس ایکس و بورینگ کمپانی و... اجازه داده در این پلتفرم فعالیت نمایند.

منبع: فرارو

به "بحران نیروی انسانی در توییتر به بالاترین حد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران نیروی انسانی در توییتر به بالاترین حد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید