کاربران توئیتر به فروش سهام ایلان ماسک رأی دادند

به گزارش وبلاگ دیدنی ها به نقل از رویترز، 57.9 درصد از افرادی که در نظرسنجی توئیتری ایلان ماسک مدیر عامل تسلا شرکت کردند به وی پیشنهاد دادند تا ده درصد از سهام خود را در این شرکت به فروش برساند. این نظرسنجی با حضور بیش از 3.5 میلیون رأی دهنده برگزار شد.

کاربران توئیتر به فروش سهام ایلان ماسک رأی دادند

ماسک پس از انتها رأی گیری با ارسال پیامی در توئیتر گفت: من برای پذیرش هر یک از نتایج آماده بودم. ثروتمندترین فرد جهان روز شنبه در توییتی خاطرنشان کرد که اگر کاربران این پیشنهاد را تأیید کنند، 10 درصد از سهام خود را خواهد فروخت. ماسک قبلاً گفته بود باید در سه ماه آینده فکری به حال سهام خود در تسلا بکند تا با یک صورت حساب مالیاتی بزرگ روبرو نشود.

تا 30 ژوئن، تعداد کل سهام ماسک در تسلا به حدود 170.5 میلیون سهم رسید و طبق محاسبات رویترز، فروش 10 درصد آن نزدیک به 21 میلیارد دلار به جیب الون ماسک سرازیر می کند.

دموکرات های سنای ایالات متحده از احتمال تصویب طرحی برای اخذ مالیات بر سهام میلیاردرها و سایر دارایی های قابل مبادله آنها برای کمک به تأمین مالی برنامه های تأمین اجتماعی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر داده اند. ماسک از این طرح انتقاد کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاربران توئیتر به فروش سهام ایلان ماسک رأی دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران توئیتر به فروش سهام ایلان ماسک رأی دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید