با وجود واکسیناسیون رعایت پروتکل ها همچنان ضروری ست

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/سمنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان به همراهی مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی با حضور در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، از بخش های این بیمارستان و بخش های کرونا و بخش ICU کرونای این بیمارستان بازدید کرد و در جریان آخرین شرایط درمان این بیماران نهاده شد.

با وجود واکسیناسیون رعایت پروتکل ها همچنان ضروری ست

دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ولایت، علاوه بر گفت وگو با کادر درمان این بیمارستان به ویژه پزشک و پرستاران بخش های کرونا و ICU کرونا، درخواست های مدافعان سلامت را مورد آنالیز قرار داد.

بعلاوه این عضو کابینه با تعدادی از بیماران از نزدیک سخن گفت و با آنالیز پفراینده های پزشکی این بیماران، فرایند ارائه خدمت را ارزیابی و در جریان مسائل و درخواست های آنان نهاده شد.

دکتر عین اللهی با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: با وجود واکسینه شدن افراد جامعه، باید تمام پروتکل های بهداشتی رعایت گردد تا بزودی از این ویروس منحوس رهایی یابیم.

بعلاوه وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان نیز بازدید کرد

دکتر ب عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان از واحدهای مختلف کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی این شهر بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در باردید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی با گفت وگو با مراجعین به این کلینیک، به آنالیز درخواست ها و مسائل مردم این شهرستان پرداخت.

وزیر بهداشت صبح امروز با استقبال مسوولان شهرستان برای بازدید از طرح های حوزه درمان همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وارد دامغان شد .

بعلاوه معاون فرهنگی دانشجویی و مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت در نشستی با معاون و مدیران معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به آنالیز مسائل این دانشگاه پرداختند.

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، بعضی از اعضای شورای شهر دامغان به همراه شماری از فعالان رسانه ای و اجتماعی دامغان با حضور در کلینیک شهید رضایی به فقدان بعضی زیرساخت های درمانی این شهرستان اعتراض و خواهان توجه بیشتر به زیرساخت های درمانی در این شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با وجود واکسیناسیون رعایت پروتکل ها همچنان ضروری ست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود واکسیناسیون رعایت پروتکل ها همچنان ضروری ست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید