استانداری تهران: هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران با اشاره به بازدید امروز (یکشنبه) خود از میادین سطح شهر گفت: خوشبختانه با عرضه گسترده مرغ، بازار به شرایط عادی بازگشته و دیگر هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد.

استانداری تهران: هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد

به گزارش ایسنا، حشمت اله عسگری در تشریح آخرین اقدامات تنظیم بازار مرغ گفت: روز گذشته یک هزارو 100 تُن مرغ وارد استان تهران شد و امروز نیز بالغ بر یک هزارو 400 تُن مرغ وارد استان شده است که از این میزان 300 تُن به شهرستان ها داده شده و 300 تُن نیز به میادین سطح شهر داده شده است و مابقی نیز حدود 900 تُن در اختیار واحد های صنفی سطح شهر تهران قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: در روز های گذشته محدودیت داشتیم و برای هر واحد صنفی 500 کیلوگرم تا یک تُن مرغ در نظر گرفته می شد که امروز به دلیل وفور مرغ کل محدودیت ها برداشته شد و هر واحد صنفی به هر میزان که مرغ بخواهد می تواند در میدان بهمن تحویل بگیرد.

وی تاکید نمود: پیش بینی شده در صورت مازاد، مرغ توسط دولت خریداری گردد و منجمد گردد. بر اساس گزارش ها و بازدید صورت گرفته امروز از سطح میادین شهر هیچ صفی در میادین نداریم و به این ترتیب بازار مرغ به حالت عادی بازگشته است.

منبع: فرارو

به "استانداری تهران: هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداری تهران: هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید