ابلاغ سند توسعه زنان خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از رونمایی و ابلاغ سند توسعه زنان استان با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اطلاع داد.

ابلاغ سند توسعه زنان خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور

سیده فرانک موسوی در گفت وگو با وبلاگ دیدنی ها، اظهار کرد: سند توسعه زنان خوزستان با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و مرکز تحقیقات زنان دانشگاه شهید چمران تدوین شده است.

وی اضافه کرد: حدود یک سال درگیر تدوین سند توسعه زنان خوزستان بودیم. در این خصوص با صاحبنظران مختلفی صحبت کردیم، مطالعات حوزه زنان آنالیز و نظرسنجی انجام شد و همچنین نشست های متعددی در فرمانداری ها و با ذی نفعان در حوزه زنان داشتیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به احصای فرصت ها، تهدیدها و شرایط موجود زنان بیان نمود: براساس این آنالیز ها شاخص هایی در زمینه های مختلف از جمله آنالیز ازدواج و طلاق زنان، میزان سواد، مشارکت سیاسی و مدنی زنان، آسیب های اجتماعی و نرخ بیکاری زنان تعریف شده و چالش ها و مسائل زنان در شهرستان های مختلف تعیین شده است.

موسوی توضیح داد: در این سند برای هر شهرستان اولویت بندی شاخص ها، فرصت ها و تهدیدها تعیین و سپس راهکارهایی برای برطرف مسائل ارائه و همچنین وظایف دستگاه های اجرایی تعیین شده است.

وی با تاکید بر لزوم انجام وظایف دستگاه های متولی در ارتقای صندلی زنان در خوزستان، ادامه داد: اگر هر دستگاه اجرایی تاکنون در انجام وظایف خود کوتاهی نموده است، باید به وظایف خود عمل کند تا به ارتقای صندلی زنان در خوزستان یاری گردد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان مطرح نمود: این سند به زودی با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خوزستان رونمایی و ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابلاغ سند توسعه زنان خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ سند توسعه زنان خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید