خبرنگاران 116 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی البرز ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، کرج-خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت که در سرانجام روز نخست ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا در سطح استان 116 نفر ثبت نام کردند.

خبرنگاران 116 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی البرز ثبت نام کردند

نور محمد فردی دوشنبه شب با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از ثبت نام شورای اسلامی روستا 116 نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد 107 نفر آقا و 9 نفر معادل هشت درصد خانم ها می باشند.

وی اضافه کرد: 40 درصد از افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و 60 درصد به صورت غیر حضوری و به روش مکانیزه ثبت نام نمودند.

فردی توضیح داد: داوطلبان ثبت نام شورای روستا از نظر تحصیلات 54 نفر زیر دیپلم، 29 نفر دیپلم، هشت نفر فوق دیپلم، 17 نفر لیسانس، 6 نفر فوق لیسانس و 2 نفر سطح یک حوزوی می باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: از امروز 16 فروردین تا روز یکشنبه 22 فروردین از ساعت هشت صبح تا 18 عصر هر روز به صورت حضوری و غیر حضوری در کلیه بخشداری های استان ثبت نام از افراد واجد شرایط شورای روستا صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیب تند رو به افزایش کرونا از طرفی به منظور سلامت خود و خانواده توصیه می گردد به وسیله غیر حضوری ثبت نام به عمل آید.

فردی گفت: کلیه امکانات، تجهیزات جهت ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا در بخشداری ها فراهم و مهیاست بنابراین از کلیه کسانی که تمایل و شرایط لازم را دارند دعوت می گردد ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و تا فرصت باقی است نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 116 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی البرز ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 116 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی البرز ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید