بازدید معاون وزیر امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، ایسنا/ براساس اخبار بدست آمده، بازدید معاون وزیر امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه صورت پذیرفت.

بازدید معاون وزیر امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه

مراکز ماشینی پخت و توزیع غذا و درمانگاه و بیمارستان ایرانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در شهرهای مدینه و مکه در ایام حج به بیش از 87 هزار ایرانی خدمات شبانه روزی ارائه می نمایند.

معاون وزیر امور خارجه در گفت و گو با مدیران این مراکز ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات بر حمایت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در عربستان بر فعالیت و بهبود کیفیت خدمت رسانی به حجاج ایرانی بیت الله الحرام تاکید نمود.

علیرضا بیگدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از دفتر موقت خدمات کنسولی وزارت امور خارجه مستقر در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه و مدینه نیز بازدید کرد و روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی بیت الحرام در امسال را جویا شد.

معاون وزیر امور خارجه در این بازدید تاکید نمود هر کجای دنیا که جمعیت ایرانی حضور داشته باشد، بخش کنسولی وزارت امور خارجه کوشش می نماید در کنار آنها به ارائه خدمت و حمایت از آنان بپردازد.

دفتر کنسولی وزارت امور خارجه در مرکز حج جمهوری اسلامی ایران در مدینه و مکه انواع خدمات شامل ارائه هدایت و مشاوره لازم در امور کنسولی، حقوقی، صدور مدارک مسافرتی مانند برگ عبور و تایید گواهی های لازم، حمایت حقوقی از حجاج ایرانی در صورت لزوم و صدور گواهی های سجلی ارائه می نماید.

منبع: همگردی

به "بازدید معاون وزیر امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون وزیر امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید