ایده هایی برای استفاده از ملزومات اداری در اداره جات مختلف
به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در هر اداره ای بی شک مرتب بودن و آراستگی ظاهری کارمندان و استفاده از ملزومات اداری شیک و مرتب روی میز کارمندان اداره مورد نظر می تواند در جلب نگاه ها و انتقال حس خوب به مشتریان و ارباب رجوع ها تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین علت هر یک از اداره جات مختلف سعی برآن دارند تا با خرید و استفاده از ملزومات اداری مختلف و قرار دادن آن ها روی میز خود بتوانند این حس آراستگی و مرتب بودن را به همگان انتقال دهند.
بنابراین آن دسته از اداره جات که مرتب بودن میز و ملزومات اداری خود را به یک الزام برای تمامی کارمندان اداره خود تبدیل نموده باشند؛ نسبت به سایر اداره های دیگر حس و حال بهتری را به مشتریان خود ارائه داده و سبب روی آوردن مشتریان و افراد بیشتری به سمت اداره خود می شوند. اما سایر اداره ها و شرکت های دیگر که به این مسئله توجهی نداشته باشند؛ سبب ترغیب مشتری به خود نخواهند شد.
خرید ملزومات اداری با بالاترین کیفیت ممکن
برای اینکه بتوانید همواره مرتب باشید و در اداره و شرکت خود بر سر زبان ها افتاده و مورد توجه عموم افراد قرار گیرید؛ بهتر است از ملزومات اداری و لوازم تحریر بسیار با کیفیت استفاده نموده و آن ها را به گونه ای مرتب روی میز خود بچینید تا خود را به عنوان یک مدیر مدبر یا کارمند مرتب و آراسته ای معرفی سازید. از جمله این لوازم تحریر می توان به: مداد و اتوماتیک و جامدادی، پوشه و کلاسور و دفترچه برنامه ریزی، تقویم، منگنه و سوزن منگنه، ماشین حساب، کاغذ یادداشت، چسب و پایه چسب، ماژیک و غیره و غیره اشاره نمود که هر یک از آن ها را ممکن است در طول روز جزء ملزومات یک کارمند به شمار آید و بخواهد از آن ها استفاده کند. بنابراین باید وسایلی را که بیشتر از آن ها استفاده می نماید؛ همواره در نزدیک ترین حالت ممکن نسبت به خود قرار دهد. تمامی این وسایل در کنار کامپیوتر و وسایل آن نیز قرار می گیرد که در صورت عدم رسیدگی به میز اداری خود ممکن است آشفتگی و سردرگمی روان یک کارمند را پریشان خاطر سازد. به همین جهت است که استفاده بهینه از ملزومات اداری و چینش آن ها روی میز اداری خود یک هنر است که کارمند یا مدیری را نسبت به کارمندان و مدیران دیگر سرآمد می سازد.
زیباتر جلوه دادن میز اداری با استفاده از ملزومات اداری
میز اداری یکی از اصلی ترین وسایلی به شمار می آید که در هر شرکت و اداره ای وجود دارد. با وجود آنکه امروزه می توان یک میز اداری بسیار شیک و جدیدی را خریداری نمود که دکوراسیون اداره مورد نظر را می تواند دگرگون سازد؛ اما در عین حال باید به این نکته بسیار حائز اهمیت هم توجه داشت که حتی با وجود میز اداری شیک و جدید هم باید به چینش ملزومات اداری روی آن و استفاده بهینه از آن ها توجه داشت. در صورتی که کارمند مورد نظر آراسته در محیط اداری خود حضور داشته باشد و ملزومات اداری و مورد احتیاج خود را مرتب سر جای خود قرار دهد؛ ضمن عدم آشفتگی خاطر خود می تواند به زیباتر جلوه دادن میز اداری خود هم یاری بسیار زیادی نموده باشد. به همین دلیل است که استفاده از این ملزومات اداری و وسایل روی میز اداری برای هر کارمند و مدیری بسیار مهم می باشد و بهتر است حتما وسایل مورد احتیاج خود را روی میز اداری خویش به گونه ای قرار دهد که میز خود را شلوغ نکند تا به موقع احتیاج به هر یک از این ملزومات اداری احتیاجی به گشت و گذار برای یافتن هر یک از آن ها نباشد و بی درنگ سراغ وسیله مورد نظر خویش رود.
استفاده از ملزومات اداری مورد احتیاج
برای آنکه همواره میز مرتبی را در اختیار داشته باشید؛ بهتر است ملزومات اداری ضروری و مورد احتیاج خود را روی میز اداری تان قرار دهید که همواره در دسترس شما و مورد استفاده شما قرار می گیرند. بنابراین اگر بعضی وسایل کمتر از بقیه مورد احتیاج شما باشند؛ بهتر است آن ها را در کشو یا جاهای دیگر قرار دهید تا دکوراسیون اداره و میز اداری شما بیشتر جلب توجه نماید.
منبع: اتاق