برترین رستوران های تهران ، تجربه متفاوت طعم غذا!

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، غذا خوردن یک سرگرمی مهیج است، البته اگر مکان و غذای درستی را انتخاب نموده باشید! تصور کنید در یک رستوران لوکس همراه با دوستانتان در کمال آرامش دور یک میز نشسته اید و منتظر برترین غذاها و نوشیدنی ها هستید. چه احساسی به شما دست می دهد؟ اگر اهل شکم گردی و گردشگری غذا باشید، قطعا تصور چنین چیزی هم شما را غرق هیجان خواهد نمود. یا شاید با خود بگویید چنین احساسی کاذب است و غذا خوردن، به این میزان هیجان انگیز نیست! اما اگر به سراغ برترین رستوران های تهران بروید، با ما موافق خواهید شد. رستوران هایی که با داشتن برترین امکانات و منوهای متنوع، سعی می نمایند برترین خدمات را به مهمانان خود ارائه دهند. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران با آدرس برترین رستوران های تهران آشنا شوید.

برترین رستوران های تهران ، تجربه متفاوت طعم غذا!

بهترین رستوران تهران را بشناسید!

رستوران های مرکز را نیز می توان در میان جاهای دیدنی تهران قرار داد. رستوران های لوکس زیادی با تنوع بالا و قیمت های متنوع دارد و می توانید خودتان را به یکی از بهترین رستوران یا کافه ها مهمان کنید و از طعم خوش غذاهای ایرانی یا بین المللی لذت ببرید. البته لوکس بودن، همواره به معنای بهترین بودن نیست و گاهی می توانید بهترین غذای عمرتان را در یک رستوران معمولی در جنوب شهر میل کنید! پس بهتر است گول ظاهر را نخورید و تمرکزتان روی کیفیت و طعم غذا باشد. در ادامه لیست بهترین رستوران های تهران با توجه به فاکتورهای مختلفی نظیر کیفی غذا، قیمت ها، لوکس بودن، محیط و نظرات مردم تهیه شده است.

1- رستوران گردان برج میلاد | با منظرهی به مرکز

یکی از رستوران هایی که در میان بهترین های مرکز قد علم نموده، رستوران گردان برج میلاد است. همانطور که می دانید برج میلاد یکی از نماد های شهر تهران و ایران محسوب می گردد و ارتفاع زیادی دارد. پس بدون شک میل کردن غذا در ارتفاع 276 متری از سطح زمین می تواند یک تجربه هیجان انگیز را به همراه داشته باشد. شاید محیط رستوران چندان رویایی نباشد، اما منظره آن بی نظیر است. تصویری خیره کننده از کل مرکز!

اگر بخواهیم به غذاهای این رستوران اشاره کنیم، باید بگوییم غذاهای آن از کیفیت زیادی برخوردار بوده و به صورت سلف سرویس است. در این رستوران انواع غذا های ایرانی و فرنگی سرو می گردد که شما می توانید از خوردن آن ها در محیطی گرم و صمیمی نهایت لذت را ببرید.

-آدرس: تهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد

-شماره تماس: 02188620358

2- رستوران مانسون لانژ | طعم خوب سوشی

یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های تهران را باید رستوران مانسون لانژ دانست. این رستوران به خاطر ظاهر زیبا و لوکسی که دارد، بهترین گزینه برای برگزاری مرنام خاص و جلسات کاری است. این رستوران با داشتن پرسنلی محترم و سرو انواع غذا ها توانسته نظر بیشتر مهمانان را به خود جلب کند. پیشنهاد می کنیم حتما طعم سوشی های این رستوران را بچشید. قبل از رفتن بد نیست تا نگاهی به منو رستوران مانسون لانژ داشته باشید تا با حدود قیمت ها و تنوع غذاها آشنا باشید.

-آدرس: تهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، شماره 2

-شماره تماس: 02122044813

3- رستوران تاج محل | طعم خوش غذاهای هندی

اگر عاشق غذاهای تند و پر ادویه هندوستانی هستید، پیشنهاد می کنیم تجربه خوردن یک غذای عالی در رستوران تاج محل را از دست ندهید. غذا های این رستوران بسیار با کیفیت بوده و دکوراسیون آن برگرفته از فرهنگ هندوستان است.

علاوه بر آن اگر تمایل دارید غذای گیاهی میل کنید، این رستوران این امکان را به وجود آورده که در سالنی مخصوص و در کمال آرامش غذای خود را میل کنید. فقط باید یادآوری کنیم که قیمت غذا ها در این رستوران کمی بالاست و جزوه لاکچری ترین رستوران های تهران محسوب می گردد.

-آدرس: میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29

-شماره تماس: 02188035444

4- رستوران پارک وی | از بهترین رستوران های چینی

یکی از رستوران های چینی در تهران که در خیابان فرشته قرار گرفته است و دارای پارکینگ اختصاصی بوده و غذا های معروف آسیای شرقی را مطابق سلیقه ایرانی ها سرو می نماید، رستوران پارک وی است. علاوه بر این اگر عاشق غذا های دریایی هستید، این رستوران با سبکی خاص و بی نظیر خود بهترین غذاهای دریایی را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی داخلی و دکوراسیون این رستوران مطابق سبک آسیای شرقی بوده و شما را با حال و هوای این کشور ها بیشتر آشنا می نماید. سعی کنید قبل از رفتن به رستوران، برای رزرو میز اقدام کنید تا بهترین منظره را برای خود انتخاب کنید.

-آدرس: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه هشتم

-شماره تماس: 02126212881

5- رستوران تراس | از بهترین رستوران های تهران

شاید دوست داشته باشید غذای خود را در محیط روباز میل کنید و از هوای آزاد اطراف خود لذت ببرید. برای همین می خواهیم رستوران تراس را به شما معرفی کنیم. رستورانی که در منطقه الهیه تهران قرار گرفته و علاوه بر داشتن تراسی با منظره زیبا، سالن های غذاخوری با دکوراسیون عالی نیز دارد.

در منو این رستوران انواع غذا های بین المللی، دریایی و ایرانی را مشاهده خواهید کرد، پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به این رستوران حتما میز خود را رزرو کنید تا از صرف غذای خود در یک فضای زیبا، دنج و طعم خوش غذاهای عالی لذت ببرید.

-آدرس: خیابان فرشته، مریم شرقی، بعد از گل فروشی الهیه، پلاک 61

-شماره تماس: 02122010521

6- رستوران لیو آن | از رستوران های شیک مرکز

این بار نوبت به معرفی شیک ترین رستوران مرکز می رسد. رستورانی که انواع غذاهای ایتالیایی، ایرانی، انواع سوپ، پیش غذا و نوشیدنی های سرد و گرم در منو آن وجود دارد و با داشتن سفره خانه سنتی، حال و هوای دوران قدیم را برای مهمانان زنده می نماید.

علاوه بر این موسیقی زنده و داشتن فضای باز و پارکینگ اختصاصی، از دیگر مزیت های این رستوران زیبا محسوب می گردد. اگر عاشق دسر هستید و می خواهید طعم بهترین دسر های بین المللی را امتحان کنید، برای رفتن به این رستوران اصلا درنگ نکنید.

-آدرس: میدان ونک، گاندی شمالی، کوی برادران شریفی، پلاک 57

-شماره تماس: 02188888651

-منو رستوران

7- رستوران کوهپایه | رستورانی متفاوت در دربند

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به منطقه دربند تهران سفر نموده و رستوران کوهپایه را ندیده باشد. رستورانی که با داشتن محیطی زیبا و بالکنی با منظره بی نظیر، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. در کنار خوردن غذاهای بی نقص این رستوران در فضای باز آن می توانید از صدای دلنشین آب لذت ببرید و طبیعت زیبای دربند را مشاهده کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم حتما طعم کباب های این رستوران و به خصوص دنده کباب های آن را امتحان کنید؛ زیرا کباب های این رستوران با طعم فراموش نشدنی خود هواداران زیادی دارد. لذت میل کردن این غذا در طبیعت زیبای دربند دوچندان می گردد.

-آدرس: تهران، شمیرانات، تجریش، دربند، میدان کوهپایه

-شماره تماس: 02122707201

-منو رستوران کوهپایه

8- رستوران فلورانس گیشا | تجربه متفاوت غذاهای ایتالیایی

بدون شک مرکز نشینانی که به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه دارند، تعریف رستوران فلورانس را بسیار شنیده اند. اگر عاشق غذا های ایتالیایی هستید، پیشنهاد می کنیم به این رستوران رفته و غذاهای آن را امتحان کنید. علاوه بر آن می توانید انواع سالاد ایتالیایی و کباب ایرانی را در این رستوران سفارش دهید و از فضای عالی و لوکس این رستوران نهایت لذت را ببرید.

این رستوران جزو رستوران های گران قیمت مرکز است، اما با داشتن پرسنلی محترم و امکانات متنوع، تجربه عالی را برای شما رقم می زند. پس ارزشش را دارد اگر برای یک بار هم شده خودتان و یا دوستانتان را برای صرف یک وعده غذا در این رستوران مهمان کنید.

-آدرس: گیشا، خیابان علیخانی، خیابان یاس، نبش کوچه 22، روبه روی بوستان گفت وگو، پلاک یک

-تلفن: 02188260202

-منو رستوران فلورانس

9- رستوران کباب شمرون

اگر مرکز نشین هستید، بدون شک تعریف کباب های شمرون که از رستوران های معروف تهران است را شنیده اید. رستورانی که با سه شعبه مختلف در منطقه نیاوران یا تجریش و پاسداران قرار گرفته است و انواع کباب لقمه گوسفندی، شیشلیک، جوجه کباب، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره ای درون ظروف مسی را طبخ نموده و در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

اگر امکان رفتن به رستوران را ندارید، می توانید به صورت اینترنتی غذا و انواع نوشیدنی خود را سفارش داده تا از طریق پیک برای شما ارسال گردد.

-آدرس شعبه اصلی: میدان تجریش تهران

-شماره تماس: 02122746008

-سایت رستوران شمرون کباب

10-عالی قاپو | از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

این بار نوبت معرفی بهترین رستوران سنتی تهران است که در شمال تهران قرار گرفته و اصیل ترین غذا های ایرانی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از دلایل محبوبیت این رستوران می توان به موسیقی زنده عالی، غذا های بی نظیر، معماری خاص و پرسنلی با تجربه اشاره نمود که سبب شده محیطی مفرح و سرشار از آرامش را برای مهمانان رقم بزند.

اگر عاشق غذاهای سنتی هستید، پیشنهاد می کنیم رفتن به رستوران های شمال تهران را در اولویت قرار دهید. رستوران هایی که با طبیعت زیبا، هوای پاکیزه و البته کیفیت های عالی برای همواره در فکر شما ماندگار خواهند شد.

-آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، پلاک 55

-شماره تماس: 02188777803

11- مسلم | از بهترین رستوران های بازار تهران

اگر به بازار بزرگ تهران سر زده باشید، حتما نام رستوران مسلم را شنیده و یا از کنار صف های طولانی آن گذر نموده اید. مسلم یکی از برندهای معروف رستوران در تهران است که به گفته صاحب رستوران، خیلی ها به خاطر مسلم به بازار می آیند و باعث رونق بازار شده اند!

البته وقتی نگاهی به صف های طولانی که تقریبا هرروز و همه فصل ها، جلوی رستوران بسته شده نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که این ادعا بی راه نیست. ته چین های رستوران مسلم را در سفر به تهران از دست ندهید. این رستوران در لیست بهترین رستوران های تهران از نظر مردم قرار گرفته است. این رستوران به راحتی با متروی تهران در دسترس قرار گرفته است.

-آدرس: تهران، بازار تهران 15 خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک4، رستوران مسلم بازار

-شماره تماس: 02155602275

12- رستوران ایتالیایی ژیکاسه شهرک غرب

یکی از بهترین رستوران های غرب تهران رستوران ژیکاسه با منوی ایتالیایی و مجذوب کننده آن است. رستورانی که سرو انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزاهای خوشمزه، پاستاهایی با طعم فراموش نشدنی، بهترین تجربه از یک رستوران ایتالیایی را برای شما به ارمغان خواهد داشت. البته رستوران های خوب غرب تهران کم نیستند، ولی به عنوان یک نمونه، پیشنهاد خوبی است.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، انتهای خیابان گلها

تلفن: 02188086221

13- باگت | از بهترین رستوران های شرق تهران

اگر دوست دارید تا به یکی از بهترین رستوران های شرق تهران بروید و از یک وعده غذای خوشمزه و با کیفیت خود لذت ببرید، رستوران های زنجیره ای باگت را در اولویت های بالاتر خود قرار دهید؛ البته اگر اهل غذاهای فست فودی هستید. فضای این رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده و یک مکان عالی برای قرارهای محبت آمیز و خانوادگی است.

-آدرس: فلکه اول تهرانپارس، گلبرگ، بین رشید و باقری، نبش خیابان صادقی، باگت (تهران پارس)

-شماره تماس: 02181030

14- بهترین باغ رستوران تهران

اگر غذا خوردن در فضای باز برای شما لذت بخش است، سری به بهترین باغ رستوران های تهران بزنید. یکی روز تعطیل، به همراه دوستان و خانواده خود سری به رستوران های کوهپایه بزنید. رستوران سنتی آبشار یکی از بهترین ها است. دکوراسیون سنتی، فضایی دنج و رنگارنگ، این رستوران را به یک مکان عالی برای گذران وقت تبدیل نموده. کباب های این رستوران معروف بوده و سایر غذاهای آن نیز از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند.

آدرس: تهران- تجریش- خیابان دربند- مسیر کوهپایه ای دربند

تجربه هیجان انگیز غذا در بهترین رستوران های مرکز!

غذا خوردن فقط برای برطرف گرسنگی نیست، گاه طعم خوش یک غذا تا مدت ها و حتی سالیان سال در خاطر شما می ماند. بدون شک اگر چنین تجربه ای با همراهی دوستان و عزیزان شما باشد، به یک خاطره فراموش نشدنی بدل می گردد. در این مطلب قصد داشتیم چند مورد از بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم که از هر نظر عالی بوده و با ارائه خدمات بی نظیر خود توانسته اند رضایت مهمانان را به دست آورند.

اگر به کیفیت غذا اهمیت می دهید و دوست دارید غذای خود را در محیطی آرام و سرشار از آرامش میل کنید، حتما یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید. اصلا پشیمان نخواهید شد. البته گفتنی است که تهران، کلانشهر و بزرگترین شهر ایران است، بنابراین بهترین رستوران های شهر، تنها محدود به این چند مورد نیست. حتی می توانید رستوران هایی مانند رستوران نایب از رستوران های قدیمی تهران، رستوران روحی، حستوران و غیره را نیز در لیست خود قرار دهید.

حالا شما از تجربه های خود به ما بگویید. بهترین غذا را در کدام یک از رستوران های تهران تجربه کردید؟

سوالات متداول درباره بهترین رستوران های تهران

رستوران های تهران با قیمت مناسب کدامند؟

رستوران مسلم در بازار تهران، رستوران ایتالیایی سنسو.

بهترین رستوران تهران با موسیقی زنده کدام است؟

رستوران عالی قاپو و رستوران لیو وان از بهترین رستوران های مرکز با موسیقی زنده هستند.

بهترین رستوران های گیاهی تهران کدامند؟

رستوران های آناندا، پیور، مهر میترا، زمین و خانه هنرمندان بهترین گزینه ها برای غذاهای گیاهی اند.

بهترین رستوران تهران کجاست؟

بهترین رستوران های تهران مختص به یک منطقه نیست در بیشتر منطقه ها رستوران های لاکچری، رستوران های تهران با فضای باز و رستوران سنتی پیدا می گردد. این که بهترین رستوران کدام است سؤالی است که جوابش برای هرکسی می تواند متنوع باشد. اما برای آشنایی با چند مورد از بهترین رستوران های تهران وارد مجله گردشگری وبلاگ دیدنی ها شوید.

بهترین رستوران های تهران برای تولد گرفتن؟

رستوران عالی قاپو.

منبع: فلای تودی

به "برترین رستوران های تهران ، تجربه متفاوت طعم غذا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های تهران ، تجربه متفاوت طعم غذا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید