اختصاص اعتبار برای تامین اقتصادی پروژه های آبرسانی به استان یزد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، استاندار یزد گفت: دولت 2 هزار میلیارد تومان از محل شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی در اختیار استان قرار دهد تا برای تکمیل طرح های آبی استان هزینه گردد.

اختصاص اعتبار برای تامین اقتصادی پروژه های آبرسانی به استان یزد

فاطمی گفت: یکی از منابع تامین مالی طرح های آبرسانی استان از محل معادن و عواید حاصل از بهره برداری معادن بود که در خصوص واگذاری معدن در کمیسیون آب کشور تصویب شده و در مرحله سازوکار هستیم که چگونه معدن واگذار و منابع آن تخصیص یابد و خط انتقال آب از دریا اجرایی گردد.

او می گوید: حدود پنج هزار و ششصد میلیارد تومان نیز طرح های خرد نیمه تمام داریم که با اعتبارات خرد قابل حل نیست که پیشنهاد دادیم دولت دوهزار میلیارد تومان از محل شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی در اختیار استان قرار دهد تا برای تکمیل طرح های آبی استان هزینه گردد.

به گفته او مقرر شد، هزینه کرد این شرکت ها به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی باشد که این طرح، به کمیسیون مالی هیات دولت ارجاع و به اتفاق آرا مصوب شد و این پیشنهاد برای نهایی شدن به صحن هیات دولت باید برود و باید طرح رای هیات وزیران را بگیرد تاقابلیت اجرایی پیدا کند.

فاطمی گفت: باید طرح پس از رای هیات وزیران، در مجامع عمومی این شرکت ها مورد موافقت و در اختیار استان قرار گیرد و پس از آن اجرایی گردد.

جلسه کمیسیون اقتصاد هیئت دولت با حضور وزرای اقتصاد، نفت، صمت، رئیس سازمان امور استخدامی و استاندار برگزار و با پیشنهاد فاطمی استاندار یزد، مبنی بر تخصیص 15 هزار میلیارد ریال به وسیله شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی جهت تامین مالی پروژه های آبی استان موافقت شد.

وبلاگ دیدنی ها یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار برای تامین اقتصادی پروژه های آبرسانی به استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای تامین اقتصادی پروژه های آبرسانی به استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید