اخبار مجلس

لایحه 2 فوریتی واردات خودروی کارکرده به دولت رفت

وزیر صمت، لایحه دوفوریتی واردات خودروی کارکرده را جهت طی تشریفات قانونی به هیات دولت ارسال کرد که در صورت تصویب مراجع ذیربط، واردات خودروی دست دوم به کشور آزاد خواهد شد.

29 فروردین 1402

تورم به نقطه جوش بازگشت

اعتماد نوشت: مرکز آمار ایران تحولات مربوط به نرخ شاخص قیمت مصرف کننده یا همان تورم در بهمن ماه امسال را باز هم با یک روز تاخیر اعلام نمود. این برای دومین ماه پیاپی است که مرکز آمار در ارایه این آمار ها تاخیر یک روزه دارد. اما یک نگاه کلی به این گزارش نو نشان...

3 اسفند 1401

دانشگاه های البرز تعطیل و مدارس غیرحضوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به پایداری آلودگی هوای استان، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر مهدهای کودک، پیش دبستانی و دانشگاه ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس ها در بستر آموزشی...

22 آذر 1401

پلوسی: سفر به آسیا هرگز برای تغییر شرایط تایوان نبوده است

پلوسی امروز (آدینه) گفت، سفرش به آسیا که باعث خشم چین و برگزاری رزمایش هایی با استفاده از سلاح واقعی در آب های تایوان شده، هرگز برای تغییر شرایط کنونی این جزیره یا منطقه نبوده است.

15 مرداد 1401

حضور قائم مقام واحد پیوند اعضای دانشگاه شهید بهشتی در شورا به مناسبت روز ملی اهداء عضو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور قائم مقام واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه شهید بهشتی در جلسه آینده شورا به مناسبت گرامیداشت روز ملی اهدا عضو اطلاع داد.

17 تیر 1401

مشکل بزرگ بودجه 1401 چیست؟ ، اقتصاد به کدام سمت می رود؟

به گزارش خبرنگاران، هنوز تکلیف نهایی لایحه بودجه در مجلس معین نیست و ممکن است که نمایندگان، در فرایند تبدیل آن به قانون، تغییرات زیادی را در متن ارسالی دولت اعمال نمایند.

25 بهمن 1400

حضور شهردار تهران در منطقه 20 و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

شهردار تهران در اولین گام از سلسله بازدید های هفتگی خود از منطقه ها مرکز به منطقه 20 تهران رفت.

5 آذر 1400

قطع انشعابات گاز صنایع کشور باعث بروز خسارات جبران ناپذیری می گردد

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که قطع انشعابات گاز صنایع کشور در فصل سرما باعث بروز خسارات جبران ناپذیری می گردد.

23 شهریور 1400

مالک سیمان مردم اند نه دولت

بحث سیمان دست بردار اخبار نیست؛ کالایی اساسی برای فعالیت های عمرانی که نبود آن در بازار اکنون قیمت آن را 10 روزی است به اوج رسانده است. اما بحثی مقدم بر این هم وجود دارد که از زمان وارد کردن سیمان در بورس داغ شد و حالا باز بحث بر سر آن بالا گرفته است و برخی...

24 مرداد 1400

پانزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا برگزار می شود

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری پانزدهمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز دوشنبه 17 خرداد ماه جاری در محل وزارت کشور خبر داد.

2 تیر 1400

واکنش امریکایی ها به دادگاه جورج فلوید

گروهی از مردم که برای شنیدن حکم در شهر تجمع نموده بودند، پس از اعلام حکم و گناهکار شناخته شدن شوین خوشحالی نموده و فریاد زدند.

2 خرداد 1400

شناسایی 22586 بیمار جدید کرونایی در کشور

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته را گفت.

5 اردیبهشت 1400

لایحه بودجه 1400 تاثیر خوبی بر بازار بورس خواهد داشت

موضوع لایحه بودجه در سال 1400 از جمله بحث هایی است که این روزها تاثیر نسبی را بر بدنه بازار سرمایه داشته است زیرا در بودجه سال آینده بخشی از منابع قرار است به وسیله بورس تامین گردد.

27 دی 1399

عوارض خروج از کشور در سال آینده چقدر است؟

در سال 1400 عوارض خروج از کشور برای هر نفر 264 هزار تومان خواهد بود.

13 دی 1399

محرومیت 4 ماهه برای شجاع خلیل زاده؟

کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال پس از آنالیز اولیه مدارک باشگاه پرسپولیس علیه فسخ غیر قانونی شجاع خلیل زاده و ترانسفر این بازیکن به باشگاه الریان قطر تصمیم به برگزاری جلسه بین دو طرف برای فردا چهارشنبه گرفته است.

5 دی 1399

شرایط فعلی بورس مورد قبول نیست و این رویه باید اصلاح گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف بر لزوم اثربخشی سریع و ملموس اقدامات وزارت اقتصاد و سازمان بورس در این خصوص تاکید نمود و اضافه نمود: اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه نظام است و نباید آن را تخریب کرد. هرگونه اقدامی که موجب صدمه به این اعتماد عمومی گردد،...

19 آذر 1399

67هزار تذکر لسانی به افراد فاقد ماسک در تهران

رییس پلیس پایتخت از ارائه بیش از 67 هزار تذکر از سوی پلیس برای عدم استفاده از ماسک خبر داد و گفت: تا این لحظه 42 مورد به علت عدم استفاده از ماسک اعمال قانون شده اند.

26 آبان 1399

مردم کشورهای دیگر چقدر عوارض خروج می دهند؟

حسن روحانی، رئیس جمهور لایحه بودجه هزار و 194 هزار میلیارد تومانی سال 1397 را تقدیم مجلس کرد؛ بودجه ای که او آن را فراتر از سند دخل وخرج کشور، بلکه برشی از برنامه چهار ساله دولت دانست.

3 بهمن 1398

رئیس سازمان مالیاتی: مخالفم!

رئیس سازمان امور مالیاتی تاکید نمود که این سازمان با معافیت مالیاتی در مناطق آزاد و ویژه مالی برای مقاصد غیر صادراتی مخالف است.

29 دی 1398

تهیه نقشه گسل 5 کلانشهر در دستور کار سازمان زمین شناسی، تصرف گسل ها با سازه ها چالش محققان

مدیرکل دفتر مخاطرات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در حالی از تلاش این سازمان برای تهیه نقشه گسل های 5 کلانشهر کشور خبر داد که با توسعه شهری در بسیاری از حرایم گسل ها و اضافه شدن مؤلفه های شهری مانند مترو، امکان دسترسی محققان به رخنمون های گسل ها برای...

29 دی 1398