2018 ATM: برنامه ریزی برای توسعه اسپاهای لوکس در دبی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در کنار انواع گردشگری ها، گردشگری درمانی هم علاقه مندان خود را دارد و بهره برداری صحیح از آن نیازمند تهیه زیرساخت های لازم و اسپاها و هتل های مناسب است. امارات در این زمینه، عملکرد خوبی داشته است.

2018 ATM: برنامه ریزی برای توسعه اسپاهای لوکس در دبی

با توجه به اطلاعات منتشر شده به وسیله کالیرز اینترنشنال (Colliers International)، تعداد هتل های پنج ستاره در دبی در حال افزایش است و رشد سالیانه 11 درصدی را تا سال 2021 تجربه خواهد نمود.

طبق گزارش های Spa & Wellness Travel که به طور انحصاری برای بازار گردشگری کشورهای عربی (Arabian Travel Market) فراوری شده است، تعداد هتل های پنج ستاره دبی از 107 هتل در سال 2017 به تعداد 157 هتل در سال 2021 افزایش خواهد یافت.

با توجه به گزارش های Visit Dubai، مکان های تازهی که در ماه های اخیر در دبی افتتاح شده اند، شامل اسپا در پالازو ورساچه و اسپای بلغاری است که تا سال 2019، بخشی از عایدی سالانه 495 میلیون دلاری پیش بینی شده امارات از استراحتگاه ها را تامین خواهند کرد.

سیمون پرس، مدیر ارشد نمایشگاه بازار گردشگری کشورهای عربی گفت:

در هر منطقه، بخش اسپاها چندین جنبه را در خود پوشش می دهند و نسبت به وقایع و تحولاتی که در بخش های دیگر، ازجمله بهداشت جهانی، زیبایی و سلامتی رخ می دهد، واکنش نشان می دهند.

در سال 2017 شاهد افزایش تمرکز در این منطقه ها بودیم و دبی به سرعت جهت سرمایه گذاری و نوآوری را پیمود و هتل هایی لوکس با برندهای تجاری مطرح افتتاح کرد.

با این حال، اسپاها دیگر منحصرا مربوط به بازار های لوکس نیستند.

در نتیجه، با حق انتخاب های بیشتری با قیمت های متنوع، تنوع در برخوردها، تکنیک های بازاریابی رقابتی و افزایش تعداد شیوه های مدیریتی برای حرفه ای ها روبرو خواهیم بود.

انتظار داریم که در سال 2018 و سال های بعد از آن، شاهد همگرایی این فرایندها با یکدیگر و معروفیت بیشتر شهر دبی و منطقه به عنوان یک مقصد پیشرو در زمینه پزشکی، سلامت و رفاه باشیم.

در این گزارش، شرکت کالیرز (Colliers) داده های مربوط به اسپاها را که نشان دهنده 369 اتاق درمانی در سرتاسر دبی و ابوظبی هستند، تجزیه و تحلیل نموده و تفاوت های ظاهری در فرایند تقاضا و عایدی آن ها را مورد آنالیز قرار داده است.

در سال 2015، سفرهای پزشکی به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در مقایسه با سال 2013، معادل 44 درصد افزایش یافته، ولی تعداد اسپاها شاهد افزایش 27 درصدی بوده است. کشورهای عمان و بحرین نیز در این زمینه پیشرفت هایی را تجربه نموده اند.

بحرین، بعلاوه، شاهد بیشترین افزایش مقدار عایدی در یک دوره (17 درصد) بوده است.

این گزارش این گونه نتیجه گیری می نماید که چنین عملکردی نشان دهنده وجود یک بازار بالغ است که توانایی جذب عرضه های تازه را دارد.

با درک این موضوع، امارات متحده عربی در حال ساخت 83 هتل تازه تا سال 2018 است که شامل اسپا و سالن های زیبایی است و تا سال 2020 هم بیش از 500 تسهیلات تازه را افتتاح خواهند کرد.

بیست و پنجمین دوره بازار گردشگری کشورهای عربی از 2 تا 25 آوریل در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "2018 ATM: برنامه ریزی برای توسعه اسپاهای لوکس در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2018 ATM: برنامه ریزی برای توسعه اسپاهای لوکس در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید