گردهمایی نمایشگران تئاتر کودک در مرکز تئاتر کانون

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرگزاری خبرنگاران-شب نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان همراه با رونمایی از نمایشنامه های تازه کودک در مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برگزار می گردد.

گردهمایی نمایشگران تئاتر کودک در مرکز تئاتر کانون

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیدنی ها به نقل از روابط عمومی کانون، این برنامه به همت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، بنیاد نمایش کودک، انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان و انتشارات آماره تدارک دیده شده است.

در شب نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی آقای داوود کیانیان درباره نمایشنامه نویسی کودک، سخنرانی آقای مهدی قلعه رئیس انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه و فروش کتاب های تئاتر کودک، نمایشنامه خوانی و نکوداشت زنده یاد باغچه بان بخش های این مراسم خواهد بود.

بعلاوه انتشارات آماره در این برنامه با دعوت از پیشکسوتان برای ارائه متون چاپ نشده خود در طرح با پیشکسوتان تئاتر کودک دعوت به عمل می آورد.

بر اساس این خبر در این مراسم، هفت جلد نمایشنامه نو کودک و نوجوان به قلم آقای منوچهر اکبرلو نیز رونمایی خواهد شد.

این همایش روز شنبه دوم بهمن سال 1400 ساعت 18 با حضور پیشکسوتان، هنرمندان و علاقه مندان تئاتر در سالن مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در پارک لاله برگزار می گردد.

ورود علاقه مندان به این برنامه آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گردهمایی نمایشگران تئاتر کودک در مرکز تئاتر کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی نمایشگران تئاتر کودک در مرکز تئاتر کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید