کیه زا تا خاتمه فصل خانه نشین شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، ستاره خط حمله تیم فوتبال یوونتوس به علت پاره شدن رباط صلیبی اش تا سرانجام فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

کیه زا تا خاتمه فصل خانه نشین شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای بیان کرد که ستاره ایتالیایی این تیم فدریکو کیه زا در جریان بازی شب گذشته (یکشنبه) مقابل رم در هفته بیست و یکم سری A دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به این ترتیب تا خاتمه فصل نخواهد توانست به میادین برگردد. طبق اعلام این باشگاه ، کیه زا در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

کیه زای 24 ساله در نیمه اول بازی شب گذشته طی برخوردی که با کریس اسمالینگ مدافع انگلیسی رمی ها داشت دچار این مصدومیت شد و مجبور به ترک میدان شد. با توجه به شدت مصدومیت پیش بینی می شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده باشد و معاینات پزشکی که امروز انجام شد این فرضیه را تأیید کرد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، کیه زا نه تنها تا خاتمه فصل نمی تواند برای یوونتوس به میدان برود بلکه بازی های تیم ملی ایتالیا در پلی آف جام جهانی 2022 که دو ماه دیگر برگزار می گردد را هم از دست می دهد.

کیه زا در حالی دچار این مصدومیت شد که به تازگی از مصدومیت قبلی اش بهبودی پیدا نموده بود. او در این فصل 14 بازی در سری A انجام داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیه زا تا خاتمه فصل خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه زا تا خاتمه فصل خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید