کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات نوروزی امدادخودرو ایران

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران از کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی به 25 دقیقه اطلاع داد.

کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات نوروزی امدادخودرو ایران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیدنی ها به نقل از ایکوپرس، سیدعباس میرحسینی گفت: ناوگان مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2160 خودروی امداد، اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه های ثابت امدادی و کانکس در شهر ها و جاده های سراسر کشور برای امدادرسانی به هموطنان فعال است و مرکز پاسخگویی ایران خودرو نیز به صورت شبانه روزی در کنار ناوگان امدادرسانی، طی این طرح در تمام ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خدمت رسانی می نمایند.

وی اضافه کرد: هزینه ایاب و ذهاب امداد های بالینی برای تمامی خودرو های گروه صنعتی ایران خودرو در طول جشنواره که تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت، رایگان است.

میرحسینی گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی ناشی از ایراد فنی خودرو ها در جاده ها و شهر ها و بعلاوه کاهش مخاطرات ناشی از سوء استفاده امداد های متفرقه، امدادخودروایران خدمات عمومی را برای راه اندازی تمام خودرو ها فارغ از برند و کارخانه سازنده در دستور کار امدادگران قرار داده و در طول جشنواره نوروزی تخفیف پنج درصدی جهت تعویض قطعات خودرو های گروه صنعتی ایران خودرو نیز برای هموطنان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: امدادخواهی از امداد های متفرقه ممکن است ضمن تحمیل هزینه های بالا و استفاده از قطعات غیراستاندارد، صدمات بیشتری به خودرو وارد کند و هموطنان را از ادامه سفر باز دارد.

مدیرعامل امدادخودرو ایران بعلاوه از کاهش زمان انتظار امداد در سال تازه به 25 دقیقه اطلاع داد و گفت: علاوه بر شماره تماس سراسری 096440 برای دریافت خدمات امدادی (در هر ساعت از شبانه روز)، امدادخواهان می توانند با استفاده از وب سایت www.096440.com و بعلاوه اپلیکیشن های ایساکو و بسپر، بدون احتیاج به برقراری تماس با اپراتور، به صورت آنلاین درخواست امداد خود را ثبت نمایند.

وی اضافه کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت احتیاج به امداد، دریافت هدایت و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، می توانند صرفا با مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار نمایند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگی های کشیک در طول جهت کمک رسان آن ها خواهند بود.

خدمات عمومی شامل باتری به باتری، تعویض زاپاس و پنچرگیری و حمل خودرو است که برای مشترکان دارای اشتراک امدادسیار به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات نوروزی امدادخودرو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات نوروزی امدادخودرو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید