همایش آینده پژوهی در علوم و فناوری های زیستی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ دیدنی ها به نقل از پژوهشگاه رویان، نخستین همایش آینده پژوهی در علوم و فناوری های زیستی به همراه برگزاری رویداد ترسیم آینده رویان با حضور سخنرانان مدعو و رؤسای مراکز تحقیقاتی حوزه سلامت و مطالعات فرهنگی اجتماعی و تحقیقات آینده پژوهی در سالروز تأسیس پژوهشگاه رویان از ساعت 13 تا 15 در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

همایش آینده پژوهی در علوم و فناوری های زیستی برگزار می شود

دکتر یاسر تهمتنی، رئیس مرکز تحقیقات سلامت متابولیک پژوهشگاه رویان و دبیر اجرایی این همایش گفت: نخستین همایش آینده پژوهی در علوم و فناوری های زیستی به صورت مشترک با پژوهشکده آینده پژوهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پژوهشگاه رویان با هدف توجه بیشتر به اهمیت مطالعات آینده پژوهی در پژوهش های حوزه سلامت برگزار می شود.

امیدواریم این رویداد به هم افزایی و همکاری های علمی مستمر بین پژوهشگران و اساتید پژوهشگاه رویان و دیگر مراکز علمی کشور برای تدوین پژوهش های جامعه نگر با نگاهی آیندهنگارانه کمک کند و موجب تداوم پیشگامی مراکز تحقیقاتی همچون رویان در عرصه ملی و بین المللی شود.

اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان به موضوعات آینده فناوری ها در بهداشت و درمان، مسئولیت پذیری اجتماعی نهاد علم و روش شناسی ترسیم آینده می توانند در این رویداد حضور بهم رسانند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همایش آینده پژوهی در علوم و فناوری های زیستی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش آینده پژوهی در علوم و فناوری های زیستی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید