هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق طی بیانیه ای از کشته شدن 60 تروریست داعش طی عملیات ویژه سرویس مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی عراق در رشته کوه های حمرین اطلاع داد.

هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دیدنی ها، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، امروز (چهارشنبه - 7 آوریل)، نتایج جدیدی از عملیات الأسد المُتاهب (شیر آماده) که ماه گذشته شروع شده بود را گفت و از موفقیت نیروهای مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی ارتش عراق در به هلاکت رساندن 60 تروریست در رشته کوه های حمرین اطلاع داد.

رشته کوه های حمرین در محدوده مرزی استان های کرکوک و صلاح الدین قرار گرفته است.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری بغداد تایمز منتشر شد، گفت که بنا بر دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح، نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم،ادامه یافت؛ به ویژه که در عملیات ماه گذشته موسوم بهالأسد المُتاهب، 120 مخفیگاه تروریست ها منهدم و 27 داعشی به کام مرگ فرستاده شدند.

رسول شرح داد که شماری از این تروریست ها پس از مواجهه با حملات سنگین نیروهای عراقی به رشته کوه های قره جوق به سمت رشته کوه های حمرین پا به فرار گذاشتند. نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم تحرکات آنها برای فرار را رصد کردند اما به منظور شناسایی مقرهای جایگزینی که این تروریست ها به آن پناه خواهند برد، از تیراندازی به سوی آنها خودداری کردند.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اضافه نمود: پس از استقرار تروریست ها در مخفی گاه های جایگزین، سرویس مبارزه با تروریسم، مختصات این مخفی گاه ها را به نیروی هوایی عراق گزارش کرد و نیروی هوایی نیز در 25 مارس 2021، به بمباران این مقرها و انهدام آنها به صورت کامل اقدام کرد.

وی با اشاره به هماهنگی بالا میان سرویس مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی عراق در عملیاتی تاکتیکی جدید و بسیار حرفه ای تاکید نمود که امروز در تاریخ 7 آوریل 2021، بمباران و عملیات علیه بقایای داعش در رشته کوه های حمرین به کشته شدن 60 تروریست منجر شد.

رسول توضیح داد که سرویس مبارزه با تروریسم همچنان به کوشش خود برای تحقق وعده خود به مردم عراق و فرماندهی کل نیروهای مسلح مبنی بر نابودی کامل تمامی تروریست ها و پاکسازی عراق از لوث وجود آنها ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید