مونترال یکی از آلوده ترین و سبزترین شهرهای کانادا است

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، علیرغم ترافیک، شهر مونترال از لحاظ حمل و نقل سبز با امتیاز 55 درصد در مقام سوم قرار گرفته است. ونکوور (62.4 درصد) در رتبه اول و اتاوا و گتینو (58 درصد) در رتبه دوم قرار دارند. Kijiji Autos با ارزیابی ابتکارات پایدار، مانند برنامه های دوچرخه، BIXI ها، حمل ونقل عمومی و گزینه های الکتریکی این نتایج را به اشتراک بگذارد. این پژوهش با هدف کشف سبزترین مراکز شهری از نظر حمل و نقل در کشور آغاز شد.

مونترال یکی از آلوده ترین و سبزترین شهرهای کانادا است

علاوه بر این، این کلان شهر استان کبک از نظر بازار خودروهای برقی، پس از تورنتو، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. 3هزار و633 پلاک سبز و همچنین رکورد هزار و258 ایستگاه شارژ در قلمرو خود را داراست.

جدیدترین مطالب

برگزاری فستیوال دوچرخه سواری آخر هفته در مونترال

کوزا شو؛ ادای احترام به سنت سیرک

مکان های دیدنی کانادا (قسمت اول)

آتش سوزی در جنوب مونترال و زمین هایی که خاکستر شد

کبک سیتی نیز در این رتبه بندی قرار گرفته است، اما در میان کلان شهرهایی که بیشترین حمل و نقل سبز را ارائه می دهند، جایگاه ششم و رتبه نهم را برای خودروهای برقی به خود اختصاص داده است.

اگرچه اطلاعات ذکر شده در بالا دلگرم کننده است، اما مونترال همچنان با تراکم 20 درصد و شاخص 24 از نظر کیفیت هوا، چهارمین شهر آلوده کانادا محسوب می شود. مقام اول به تورنتو تعلق گرفت.

به طور خلاصه، در حالی که تلاش های مونترال در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی و حمل و نقل سبز برجسته است، اما مسائل دیگر همچنان کیفیت هوا و ازدحام شهر دیده می شود.

منبع: خبرکانادا

به "مونترال یکی از آلوده ترین و سبزترین شهرهای کانادا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونترال یکی از آلوده ترین و سبزترین شهرهای کانادا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید