مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مهلت ثبت درخواست در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور برای نیمسال اول 1402 - 1401 آغاز شد.

مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ دیدنی ها، انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1402-1401 صرفا بر اساس سامانه انجام می گیرد و تمامی دانشجویان باید برای ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا های انتقال و میهمانی بر اساس بازه های زمانی و به صورت اینترنتی اقدام کنند.

رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا های انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اعلام شده با رعایت موضوعات مورد تاکید در بخشنامه شماره 500/4185/ د تاریخ 26 آبان 1400 و شرایط مصوب مطابق آئین نامه های آموزشی در شورای عالی برنامه ریزی در رشته مقاطع مختلف انجام می شود.

بر اساس زمانبندی اعلام شده فرصت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از شنبه 20 فروردین ماه 1401 آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه 1401 ادامه دارد.

در خردادماه بررسی مدارک و اعلام نقص از طریق دانشگاه مبداء و ویرایش از طریق دانشجو صورت می گیرد و پس از آن در صورت موافقت با درخواست انتقال و میهمان در دانشگاه محل تحصیل دانشجو (دانشگاه مبداء)، دانشجو موظف است مدارک و اطلاعات مورد نیاز دانشگاه را در تیرماه از طریق سامانه نقل و انتقال ارسال و تکمیل کند.

رسیدگی و اعلام نتیجه از طریق دانشگاه مقصد در بازه زمانی مردادماه 1401 انجام می شود.

در صورتی که سامانه در برخی دانشگاه ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و یا ارجاع دانشجو به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا میهمانی خارج از سامانه خودداری شود.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید