مقایسه هوندا آکورد 2019 با سدان مزدا 6

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، تفاوت بین هوندا آکورد 2019 با سدان مزدا 6 را در این گزارش مورد آنالیز قرار داده ایم.

مقایسه هوندا آکورد 2019 با سدان مزدا 6

وبلاگ دیدنی ها - هر یک از این خودرو های خانوادگی چهار در، کارآیی و امکانات مختلفی دارند و در داخل نیز جادار هستند. آکورد نسل دهم هوندا که برای سال مدل 2018 معرفی گردید، دنیای خودرو را شوکه کرد. هوندا با حصول اطمینان از تجربه کامل آکورد، یک مدل تورینگ درجه یک را به ارزیابی ها ارسال کرد، مدلی که مجهز به تزئینات چرمی، سیستم صوتی با 10 بلندگو، استارت دکمه ای، گرمکن جایگاه های عقب و موارد دیگر است.

در مقابل، مزدا 6 نسل فعلی کمی قدیمی تر از رقیب خود است که قدمت این سدان به حدود سال 2012 باز می گردد. این خودرو در سال 2018 به روز شد و در میان بسیاری از ترفند های دیگر، فضای داخلی به روز شده، ساختار بدنه تقویت شده و سیستم تعلیق مجدد را به دست آورد.

هر دو مدل دارای موتور های چهار سیلندر توربو شارژ هستند. موتور هوندا دارای موتور 2.0 لیتر است که 252 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت حداکثر گشتاور فراوری می نماید. مزدا دارای موتور نیم لیتری است که 250 اسب بخار قدرت و 227 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید.

کابین مزدا 6 به علت داشتن چرم ناپا و تریم اولتراسوئد دوخته شده، لوکس تر از هوندا است، اما آکورد به علت داشتن پلاستیک هایی که در کابین استفاده شده، زیباتر از مزدا به چشم می آید و دارای سیستم صوتی Bose با 11 بلندگو و فرمان گرم شونده است.

متأسفانه، سیستم اطلاعات تفریح در آکورد به خوبی مزدا نیست و صفحه لمسی آن در هنگام حرکت خودرو غیرفعال می گردد، اما دارای سیستم اپل کارپلی و اتواندروید است.

هر دوی این سدان ها مکمل کاملی از یاری های راننده مانند مواردی چون نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم هدایت و رانندگی و ... دارند. آن ها بعلاوه جزو برترین انتخاب های ایمنی IIHS به شمار می آیند.

فراتر از آن، هر کدام دارای یک نمایشگر هدآپ و حتی جایگاه های جلو تهویه شونده برای خنک نگه داشتن محیط خودرو هستند.

وبلاگ دیدنی ها مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه هوندا آکورد 2019 با سدان مزدا 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هوندا آکورد 2019 با سدان مزدا 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید