مزایای بلیت بیزینس کلاس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران : بلیت هایی بیزینس کلاس معمولا به وسیله افرادی انتخاب می گردد که علاقه به سفر لوکس دارند.ایرلاین ماهان، هواپیمایی ایران ایر، ایرلاین معراج و شرکت هواپیمایی کیش ایر از جمله ایرلاین های داخلی محسوب می شوند که دارای کلاس بیزینس هستند.

مزایای بلیت بیزینس کلاس

کلیه بلیط های هواپیما با توجه به خدماتی که در طول پرواز ارائه می گردد به سه دسته اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس تقسیم می شوند که به آن کلاس پروازی می گویند. تمامی شرکت های هواپیمایی در ایران تنها دارای دو کلاس پرواز اکونومی و بیزنیس کلاس هستند. از جمله این شرکت های هوایی می توان از ایرلاین ماهان، هواپیمایی ایران ایر، ایرلاین معراج و شرکت هواپیمایی کیش ایر را نام برد که در ادامه به پاره توضیحاتی در خصوص هرکدام می پردازیم.

پروازهای بیزینس کلاس ایرلاین ماهان

در ایرلاین خصوصی ماهان، پروازهای بیزینس کلاس بنا بر داخلی و خارجی بودن پرواز با یکدیگر متفاوت هستند. البته بیشتر خدمات ارائه شده در طول این دو پرواز مشترک اند؛ جز در مواردی همانند پخش MP3/DVD به طور شخصی، کمی فرق دارد. بعلاوه در راستای ایجاد آسایش مسافران در پروازهای طولانی کیف هایی شامل لوازم آرایشی، بهداشتی و تحریری نیز هدیه می دهند. علاوه بر این، به بچه ها دو تا 12 سال هدیه ای برای تفریح داده می گردد. بعلاوه، در تمامی پروازهای بیزینس کلاس، پتو و بالش بسته بندی و ضدعفونی شده در اختیار مسافران قرار می گیرد.

از جمله خدمات ارائه شده در پروازهای بیزینس کلاس ماهان می توان به جایگاه های راحت و قابل تنظیم در محیط ایدئال اشاره نمود. این جایگاه ها در کابینی قرار گرفته که مناسب مطالعه و کارهای روزمره است. علاوه بر این، مهمانداران آموزش دیده و مجرب با گذراندن برترین دوره های تخصصی متفاوت و دوره های ایمنی طبق استانداردهای بین المللی و کشوری در خدمت مسافران هستند. ایرلاین ماهان با داشتن کترینگ مجهز، پذیرایی متنوع با غذای مخصوص ایرانی و بین المللی همراه با میزبانی منحصربه فرد را برای شما ارائه می دهد.

امکان خرید از داخل پرواز از محصولات متنوع با برترین مارک های معتبر جهان با کمترین قیمت

علاوه بر این، می توان به تلویزیون 42 اینچ داخل هر کابین اشاره نمود که برنامه های مختلف مثل فیلم های طنز، کلیپ های ورزشی و آموزشی از آن پخش می گردد. بعلاوه امکان خرید از داخل پرواز از محصولات متنوع با برترین مارک های معتبر جهان با کمترین قیمت به منظور مشتری مداری و همکاری با شرکت های معتبر بین المللی نیز در این پروازها وجود دارد. پرواز بیزینس کلاس ایرلاین ماهان مخصوص افرادی است که قصد سفری راحت با امکانات عالی را دارند.

پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایر در پروازهای بیزینس کلاس خود، علاه بر مسافران به برخی از شرکت های بین المللی و داخلی نیز خدمات ارائه می دهد. از جمله مزایای سفر با استفاده از پروازهای بیزینس کلاس ایران ایر می توان جایگاه های مبله درجه یک با قابلیت تنظیم در شرایط متفاوت، مهمانداران با سابقه و ماهر و استفاده از سرویس پذیرایی در بزرگ ترین کترینگ خاورمیانه را نیز نام برد. با توجه به امکانات ارائه شده در این کلاس پروازی، طبیعی است که هزینه بیشتری باید پرداخت کرد، بنابراین برای سلیقه افرادی مناسب است که می خواهند سفری لاکچری و راحت داشته باشند.

پروازهای بیزینس کلاس در ایرلاین معراج

هواپیمایی معراج با کسب لقب کمترین اندازه تاخیر در پروازهای خود، در بین ایرلاین ها به عنوان یک شرکت هوایی تازه تاسیس همراه با پرسنل جوان و ناوگان هوایی مدرن دارای اعتبار بالایی شناخته می گردد. از جمله امکانات پروازهای بیزینس کلاس در ایرلاین معراج می توان به جایگاه های راحت و به روز و مجهز به LCD اختصاصی، تفریح های مطابق با استانداردهای بین المللی و پذیرایی ویژه همراه با کیفیت عالی در غذاها نیز اشاره نمود. در نتیجه، به علت داشتن فضای راحت و شرایط بهتر ویژه مسافران، بلیط هواپیمای بیزینس کلاس معراج دارای قیمت بیشتری است.

بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کیش ایر

خطوط هوایی کیش ایر از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین ایرلاین ها در بین شرکت های هواپیمایی است. پروازهای ایرلاین کیش ایر به دو صورت بیزینس و اکونومی صورت می گیرد که بیشتر پروازهای بیزینس در مسیرهای مهم مانند تهران به مشهد یا تهران به کیش است. از جمله خدماتی که کیش ایر در پروازهای بیزینس کلاس برای مسافران خود فراهم نموده می توان از ناوگان هوایی با کیفیت و مجهز، رعایت حریم خصوصی مسافران با برخورداری از جایگاه های راحت با فاصله زیاد از یکدیگر، رعایت رفاه حال و آسایش مسافران، کیفیت در نوع پذیرایی و سرویس دهی عالی در طول پرواز، بعلاوه پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام همراه با منوی غذایی با برترین مواد اولیه نیز نام برد. طبیعتا افرادی که قصد دارند بلیط هواپیمای بیزینس کلاس کیش ایر را برای سفر خود تهیه نمایند به منظور برخورداری از امکانات عالی و رفاه کامل در طول پرواز باید هزینه بیشتری نسبت به پروازهای اکونومی صرف خرید بلیط نمایند.

پروازهای بیزینس کلاس برای مسیرهای طولانی مناسب است

در این مطلب سعی شد چهار مورد از برترین ایرلاین هایی را معرفی کنیم که پرواز بیزنیس کلاس برای مسافران داخلی و خارجی ارائه می نمایند. در نهایت ذکر این نکته لازم است که پروازهای بیزینس کلاس، همان طور که از نام دیگر آن یعنی کلاس پروازی تجاری تعیین است، بیشتر مختص شرکت ها و کمپانی های بزرگ جهت انجام تجارت است. بعلاوه این پروازها مناسب افرادی است که مسئله ای بابت پرداخت هزینه بیشتر برای خرید بلیط هواپیما ندارند. علاوه بر این، پروازهای بیزینس کلاس برای مسیرهای طولانی مناسب است و اگر فاصله مقصد شما زیاد است، توصیه می کنیم از این پروازها بهره ببرید.

منبع: توریسم آنلاین

به "مزایای بلیت بیزینس کلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای بلیت بیزینس کلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید