مدیر تیم آلومینیوم: صفحه منتسب به یاری داور بازی، پست برد پرسپولیس را لایک کرد!، عکس العمل نشان ندادن خریدار ندارد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که اعتراض نکردن اعضای این تیم به اشتباهات داوری علیه نماینده اراک تا به امروز تأثیری بر کاهش اشتباهات نداشته است.

مدیر تیم آلومینیوم: صفحه منتسب به یاری داور بازی، پست برد پرسپولیس را لایک کرد!، عکس العمل نشان ندادن خریدار ندارد

حمیدرضا امیدوار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دیدنی ها، درباره شرایط تیم آلومینیوم اراک گفت: تعطیلی مسابقات این پیامدها را دارد، اما شرایط تیم بد نیست. پس از وقفه لیگ برتر، دو بازی سنگین مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس داشتیم. فولاد به مقدار یک سال آلومینیوم، در نقل وانتقالات نیم فصل بازیکن گرفته است و پرسپولیس هم مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است.

وی با اشاره به نزول آلومینیوم از رده پنجم جدول لیگ برتر به رتبه هشتم توضیح داد: اکنون در جایگاه هشتم جدول هستیم، اما باید بپذیریم توقعات از آلومینیوم بالا رفته است. همه تیم های تازه وارد به لیگ برتر، در دو سال اول برای بقا کوشش می نمایند و بسیاری از آنها در دو فصل نخست خود به این هدف نمی رسند. کمتر کسی فکر می کرد با این شرایط، چنین نتایجی بگیریم.

مدیر تیم آلومینیوم اراک راجع به بیانیه این باشگاه در خصوص اشتباهات داوری علیه شاگردان رسول خطیبی اعلام کرد: در نیم فصل اول به شهادت همه کارشناسان، بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کردیم و اگر این اتفاق رخ نمی داد، شرایط متفاوتی در جدول داشتیم. به این اشتباهات اعتراض نکردیم، اما انگار عکس العمل نشان ندادن خریدار ندارد، متأسفانه موقعیت تک به تک با دروازه بان پرسپولیس که به احتمال 90 درصد تبدیل به گل می شد، آفساید گرفته شد.

امیدوار با بیان اینکه اگر آلومینیوم به گل اول می رسید، بازی جریان متفاوت می شد، به وبلاگ دیدنی ها گفت: با این اشتباه، ورق بازی برگشت و نتیجه مسابقه به عکس شد، مگر چند موقعیت این چنینی در طول 90 دقیقه به دست می آید، آن هم برابر تیمی مانند پرسپولیس؟ این داور با اشتباه خود، آلومینیوم را با ضربه بسیار سختی روبه رو کرد.

وی با اشاره به اقدام صفحه منتسب به حمیدرضا افشون یاری داور ملاقات پرسپولیس ـ آلومینیوم یادآور شد: داوری که به کار قضاوت می پردازد، باید بی طرف باشد، بااین حال صفحه منتسب به یاری داور مسابقه (افشون) یک پُست درباره برد پرسپولیس را لایک کرد. کوشش می کنیم این ضربه را جبران کنیم و با تمام توان به مصاف مس رفسنجان می رویم، کوشش می کنیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و به جدول بازگردیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیر تیم آلومینیوم: صفحه منتسب به یاری داور بازی، پست برد پرسپولیس را لایک کرد!، عکس العمل نشان ندادن خریدار ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم آلومینیوم: صفحه منتسب به یاری داور بازی، پست برد پرسپولیس را لایک کرد!، عکس العمل نشان ندادن خریدار ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید