تثبیت صدرنشینی در دستور کار سرخپوشان، ساپینتو محکوم به پیروزی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 ملاقات امروز در شهر های مختلف پیگیری می گردد.

تثبیت صدرنشینی در دستور کار سرخپوشان، ساپینتو محکوم به پیروزی

همه بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می گردد و بعد از آن اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی محبت آمیز با اروگوئه و سنگال آغاز می گردد. کی روش جایگزین اسکوچیچ شده و قرار است روز دوشنبه یا سه شنبه به ایران بیاد تا راهنمایی تیم ملی را برای جام جهانی قطر برعهده بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با رجحان برابر تیم طرفدار با 11 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با رجحان برابر نفت مسجد سلیمان صدرنشینی خود را تثبیت نمایند، اما کار دشواری پیش رو دارند.

شیخ دیاباته مهاجم اقتصادی پرسپولیس به دلیل ناآماده بودن در فهرست سرخپوشان برای این بازی قرار ندارد و به نظر می رسد این بازیکن بعد از فیفا دی و بازی با تراکتور بتواند اولین بازی اش را برای سرخپوشان انجام بدهد.

بعلاوه امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان در این بازی نیست.

در آن طرف، تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته با رجحان در دربی جنوب برابر تیم صنعت نفت آبادان توانست با 8 امتیاز در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

شاگردان رضا مهاجری می خواهند از میزبانی خود استفاده نمایند و با رجحان برابر تیم پرسپولیس رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته برابر تیم پیکان به تساوی بدون گل دست یافت و طرفداران این تیم بعد از بازی شعار بی غیرت سر دادند و به نتایج تیم خود اعتراض کردند.

شاگردان ساپینتو به 3 امتیاز بازی برابر نساجی احتیاج مبرم دارند تا در کورس رقابت با مدعیان قرار بگیرند و دل طرفداران خود را به دست آورند.

تیم استقلال با وجود در اختیار داشتن چند بازیکن هجومی همچون قائدی، شهباززاده، مطهری، محبی و یامگا، اما در 5 مسابقه فقط 3 گل زده است.

به هر حال باید دید ساپینتو برای برطرف ناکامی تیمش در امر گلزنی چه راهکاری می اندیشد؟

در آن طرف، تیم نساجی مازندران هفته گذشته با پیروزی برابر تیم مس کرمان اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورد.

حمید مطهری خیلی دوست دارد که تیم استقلال را در قامت سرمربی شکست بدهد، اما تیمش کار سختی در استادیوم آزادی دارد.

تیم های فوتبال استقلال و نساجی قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی در سوپر جام هم باید به مصاف یکدیگر بروند، اما این بازی به بعد از جام جهانی قطر موکول شده است.

تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته در دربی اصفهان برابر تیم ذوب آهن به تساوی دست یافت تا با 8 امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

شاگردان مورایس احتیاج به 3 امتیاز بازی با تیم آلومینیوم اراک دارند تا دوباره به کورس رقابت با مدعیان برگردند.

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم تراکتور مغلوب شد و با 4 امتیاز در رتبه پانزدهم نهاده شد.

مهدی رحمتی به خوبی می داند که جایگاهش در آلومینیوم لرزان است و باید تیمش از اصفهان با امتیاز برگردد وگرنه محتمل است او حتی نیم فصل اول را نبیند.

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته توانست یک امتیاز از استقلال در استادیوم آزادی بگیرد و با 8 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی بایستاد.

تیم پیکان در بازی رفت فصل گذشته به لطف استفاده غیرمجاز تیم گل گهر از بایناما بازیکن گابنی برنده شد و بازی برگشت هم به تساوی دست یافت.

خودروسازان قصد دارند با رجحان برابر تیم گل گهر سیرجان به روند رو به رشد خود ادامه بدهند، اما کار سختی برابر تیم پرمهره گل گهر دارند.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم ملوان پیروز شد و با کسب 9 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی نهاده شد.

شاگردان قلعه نویی با رجحان برابر تیم پیکان می توانند به صدرجدول صعود نمایند به شرطی که تیم پرسپولیس در مسجد سلیمان پیروز نگردد.

بایناما بازیکن گابنی در صورت بازی کردن برابر تیم پیکان میخواهد انتقام بازی رفت فصل گذشته را بگیرد.

تیم فوتبال مس کرمان هفته گذشته برابر تیم نساجی مغلوب شد و با 4 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی نهاده شد.

شاگردان حسین خانی قصد دارند با رجحان برابر تیم ذوب آهن بتوانند شکست هفته قبل را جبران نمایند.

در آن طرف، تیم ذوب آهن با 5 تساوی در رتبه دهم قرار گرفته است. این تیم اصفهانی میخواهد با برد برابر تیم مس کرمان اولین پیروزی خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورد، اما کار سختی در کویر پیش رو دارد.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است.

قو های سپید انزلی تا به امروز بردی در لیگ برتر فوتبال کسب نکردند و آن ها به 3 امتیاز بازی با فولاد احتیاج مبرم دارند تا از بحران خارج شوند، اما کار سختی برابر یکی از مدعیان دارند.

با توجه نتایج تیم ملوان، جایگاه مازیار زارع در خطر است و او به برد برابر تیم فولاد احتیاج دارد تا همچنان در انزلی بماند.

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به تساوی دست یافت و با 9 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی نهاده شد.

نکونام گزینه اول کی روش برای مربیگری در تیم ملی فوتبال است، اما گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد که نکونام فقط پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال را قبول می نماید و به غیر از آن در فولاد می ماند و به تیم ملی فوتبال نمی رود.

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته با برد برابر تیم آلومینیوم طلسم نبردن در اراک را شکست و اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورد.

شاگردان بردیف در پی دومین برد خود در لیگ برتر فوتبال هستند تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم نفت آبادان 2 شکست متوالی در لیگ برتر فوتبال داشته است. این تیم آبادانی دوست ندارد که در شکست ها هت تریک کند به همین دلیل در پی امتیاز گرفتن از حریف تبریزی خود است، تا نوار باخت های خود را قطع کند.

طرفداران نفت آبادان از عملکرد پرکاس راضی نیستند و شاید این مربی در صورت نتیجه نگرفتن تیمش برابر تیم تراکتور به درب خروج نزدیک گردد.

تیم فوتبال مس رفسنجان تا به امروز 5 مساوی به دست آورده و رنگ برد را ندیده است. این تیم میخواهد با پیروزی برابر تیم طرفدار نخستین برد خود را در خانه جشن بگیرد.

در آن طرف، تیم طرفدار هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس مغلوب شد و با 5 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است.

شاگردان الهامی قصد دارند با برد برابر تیم مس رفسنجان شکست هفته قبل را جبران نمایند، اما کار سختی پیش رو دارند.

وبلاگ دیدنی ها ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تثبیت صدرنشینی در دستور کار سرخپوشان، ساپینتو محکوم به پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صدرنشینی در دستور کار سرخپوشان، ساپینتو محکوم به پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید