الهویی: پروژه 3 ساله ما با قلعه نویی در سیرجان به خاتمه رسید

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سرمربی گل گهر بعد از باخت در آخرین بازی اش، گفت: پروژه 3 ساله ما در اینجا به همراه آقای قلعه نویی امروز به انتها رسید.

الهویی: پروژه 3 ساله ما با قلعه نویی در سیرجان به خاتمه رسید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دیدنی ها تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در آخرین هفته از لیگ برتر کشورمان میهمان گل گهر سیرجان بود و در دقایق خاتمهی پیروز شد گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا از سقوط به دسته پایین تر فرار کند.

سعید الهویی سرمربی گل گهر گفت: پروژه 3 ساله ما در اینجا به همراه قلعه نویی امروز به خاتمه رسید. امروز در بازی صنعت نفت فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد، چون در یک بازی که ما از لحاظ فنی برتر بودیم، ولی رقیب برنده شد. به نظرم امروز خدا هوای مردم آبادان را داشت و به آن ها تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: وقتی قلعه نویی به تیم ملی رفت، قرار شد من در 7 بازی به جای مانده این پروژه را به اتمام برسانم. به بازیکنانم گفتم تا آخرین لحظه پشتشان را خالی نمی کنم. بازیکنان در این بازی و در بازی های گذشته مثل پرسپولیس و بازی اراک دیدند من با تمام وجود از آن ها حمایت کردم. بازیکنان در این بازی نمایش خوبی داشتند و عملکرد خوبی داشتند. اگر بازی را باختیم من به عنوان سرمربی مسئولیت این باخت را برعهده می گیرم. امیدوار گل گهر به همین شکل ادامه دهد. مدیریت گل گهر در پروژه 3 ساله نشان دادند از فوتبال خوب حمایت می نمایند.

سرمربی گل گهر ادامه داد: ما در پروژه 3 ساله با آقای قلعه نویی در گل گهر با همدلی بازیکنان، مدیریت و کادرفنی کوشش کردیم تا این تیم یکی از قطب های فوتبال ایران باشد. امیدوار در آینده همین نگرش ادامه داشته باشد. روز های خوبی را در سیرجان داشتیم. البته روز های بدی هم تجربه کردیم، ولی همواره خاطرات خوش را به یاد می آورم. برای باشگاه گل گهر آرزوی پیروزیت می کنم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "الهویی: پروژه 3 ساله ما با قلعه نویی در سیرجان به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: پروژه 3 ساله ما با قلعه نویی در سیرجان به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید