مبل چستر پارچه ای یا چرم؟

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، فکر میکنید مبل چستر پارچه ای، برای منزل شما مناسب تر است یا چرم؟ خب این انتخاب بسیار سختی ست، زیرا میتواند فضای خانه یا حتی محیط کار را تحت تاثیر قرار دهد! از همین رو قصد داریم در ادامه این مقاله در این زمینه صحبت کنیم. هر چند که شما میتوانید در فروشگاه فابریک 24، پس از مقایسه و آنالیز قیمت پارچه مبلی و با مطالعه کامل این مقاله، با مشاهده انواع پارچه های مبلی و چرم مبلی تصمیم نهایی تان را عملی کنید.

مبل چستر پارچه ای یا چرم؟

پس توصیه می کنیم همراه ما باشید.

آشنایی بیشتر با چستر

چه چیزی مبل چستر را از سایر مبلمان متمایز می نماید؟ آن لمسه کاری زیبای بکار رفته در مبل چستر چیزی نیست که به سادگی از آن گذشت! همان لمسه کاری هم وجه تمایز را رقم زده و مبل چستر را به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های مبل در بازار تبدیل نموده است.

اگر بخواهیم خیلی صادقانه با شما صحبت کنیم باید بگوییم؛ هیچ تعریف دقیق و معین و واقعی برای این مدل از مبلمان وجود ندارد. حتی نمیتوانیم دقیق بگوییم که این نوع از مبلمان چه چیزی هستند و نیستند!

اما با مراجعه به صحبت های طراحان میتوان گفت؛ لمسه دوزی بخش پشتی و بر روی دسته های مبل، آن پشتی کوتاه، آن دسته های لوله ای استوانه ای از جمله بارزترین ویژگی و معینه مبل چسترفیلد به حساب می آیند و وجه تمایز آن را ساخته است. در این لمسه کاری ها شما برجستگی و فرورفتگی هایی را می بینید که با دوخت دکمه ها به لوزی شکل تغییر حالت داده اند. اما جنس روکش و طرح پارچه مبلی این نوع از مدل مبل باید به چه شکل باشد؟ خب این روزها انواع مختلفی از پارچه مبلی در بازار وجود دارد. میتوانید نمونه های بسیار باکیفیتی از آن را در فروشگاه اینترنتی فابریک 24 مشاهده کنید.

با این حال اما هنوز هستند کسانی که مبل چستر را از نوع پارچه ای یا چرم می پسندند. اما کدام یک برای فضای شما مناسب است؟

تاثیر سبک دکوراسیون در انتخاب پارچه مبل

جنس پارچه مبلی یکی از پارامترهای مهم در خرید مبلمان است. حتی زمانی که مبل چستر را برای خرید انتخاب می کنید هم هیچ تغییری در اصل مسئله به وجود نمی آید. جنس مبل چستر شما می تواند از چرم یا هر نوع پارچه مبلی دیگری باشد. آن چیزی که بیش از هر چیزی در این راستا حائز اهمیت است؛ توجه به سبک طراحی منزل می باشد!

اگر در یک خانه بسیار بزرگ و البته مجلل زندگی می کنید، مطمئنا مبل چستر یک دکوراسیون ایده آل را برای شما رقم میزند. حال فرض کنید که از وسایل و اکسسوری های لوکس و مدرن در کنار این مبل استفاده نموده اید! حتی تصور چنین فضایی یک احساس زیبا و دلنشین را به وجود می آورد.

مبل چستر به راحتی با تمامی دکوراسیون ها اعم از مدرن و کلاسیک همخوانی دارد. مبل های چستر از نوع کلاسیک اغلب پارچه هایی مخمل و به رنگ تیره دارند. این جنس پارچه مبلی و این مدل لوکس و تجمل گرایی را یادآور می گردد.

همانطور که گفتیم؛ از مبل چستر برای دکوراسیون مدرن نیز استفاده می گردد. اما برای چنین دکوراسیون هایی باید به سراغ رنگ های خنثی و ملایم مانند بژ، سفید و خاکستری روشن و… بروید.

کمی فکر کنید؛ میخواهید دکوراسیونی مدرن داشته باشید یا کلاسیک؟!

مبل چستر چرم و پارچه ای چه ویژگی هایی دارد؟

اگر پارچه مبلی انتخابی شما از جنس چرم باشد؛ این بدین معنی ست که سلیقه و البته چیدمان منزل شما سبکی صنعتی دارد. در واقع شما با این کار، یک انتخاب کاملا هوشمندانه انجام داده اید و میتوانید با ترکیب آن با فلز و چوب، چیدمان منزل تان را تکمیل کنید. مبل چرمی دیرتر کثیف می گردد و اگر در انتخاب رنگ به سراغ رنگ های تیره نظیر قهوه ای سوخته یا مشکی بروید؛ به هیچ عنوان کثیفی را بر روی آن مشاهده نمی کنید.

همین مسئله هم باعث شده تا آن دسته از افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می نمایند یا کودک در منزل دارند، بدور از هرگونه مشغله ای از این نوع مبلمان استفاده نمایند و دائما در پی تمیز کردن نباشند!

و در آخر

در این مقاله تا حد امکان کوشش کردیم شما را با ویژگی های مبل چستر آشنا کنیم. حتی توضیحاتی را درخصوص چگونگی انتخاب جنس پارچه مبلی نیز توضیح دادیم. شما میتوانید انواع پارچه مبلی های مدنظر خود برای مبل چستر را به وسیله فروشگاه اینترنتی فابریک 24 انتخاب نمائید.

با این حال اما اگر هنوز سوالی فکر شما را به خود مشغول نموده، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید. کارشناسان و مشاوران سایت هدایت های کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

منبع: اتاق

به "مبل چستر پارچه ای یا چرم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبل چستر پارچه ای یا چرم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید