فاجعه کسر 6 امتیاز در فاصله 48 ساعتی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، باشگاه پرسپولیس تنها 48 ساعت با دومین حکم فیفا درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ فاصله دارد.

فاجعه کسر 6 امتیاز در فاصله 48 ساعتی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها ، ورزش سه نوشت: 22 شهریورماه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرخپوشان بسته شد و این تیم با مهلتی یک ماهه برای انجام تعهدات خود برای عدم اجرای دومین ضرب الاجل روبرو شد.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز پیروز به پرداخت مطالبات دستیاران برانکو ایوانکوویچ شده و نزدیک به 60درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را نیز فراهم ساخته است. رسول پناه در آخرین گفتگویی که داشته با اعلام مطالبات 2 میلیون دلاری برانکو و دستیارانش، مدعی شد که تا به امروز 1 میلیون و یکصد هزار دلار آن را پرداخت نموده اند و نزدیک به 780هزار یوروی آن باقی مانده است.

در این زمینه باشگاه پرسپولیس و مهدی رسول پناه، سرپرست این باشگاه اکنون مدعی شده با توجه به تحریم های جدید اجرا شده برای انتقال پول نهایی به برانکو ایوانکوویچ به مشکل برخورده است.

موضوعی که می تواند در فاصله 48 ساعت تا سرانجام دومین ضرب الاجل نگرانی بزرگی را برای طرفداران و حتی بازیکنان و اعضای تیم شکل دهد. بیشتر پیشکسوتان پرسپولیس از روز گذشته با اظهارنظراتی گلایه آمیز و البته تند به رسول پناه در این زمینه حمله نموده بودند که از جمله آنها می توان به علی کریمی اشاره نمود که در ادعایی جالب توجه مدعی شده اگر باشگاه برای انتقال پول به برانکو ناتوان است، قادر به انجام این کار در کمترین زمان ممکن است!

موضع علی کریمی که ادعا نموده بود قادر است برخلاف صحبت های رسول پناه که اعلام نموده نمی توان در شرایط فعلی پولی انتقال داد، این پول را در صورت تامین از سوی باشگاه در یک ساعت در اختیار سرمربی کروات سابق سرخ ها قرار دهد، به سرعت در فضای مجازی با واکنش های جالب توجه روبرو شده است. سعید آذری هم البته روز گذشته در این زمینه خبرساز شد. مدیرعامل حال حاضر فولاد در متنی با اشاره به این موضوع که تا به امروز برای حل مسائل این باشگاه بارها اقدام به عبور از تحریم ها نموده اند، از تجربه بالای خود در این رابطه اطلاع داد و مدعی شد قادر به یاری به باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم با موضع منافع ملی و خرسندی از این موضوع خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس چندان اما خوشبین به این موضوع نیستند. جایی که حتی در صفحات مجازی خود با کنایه هایی قابل لمس، به ادعای مدیر باشگاه پرداخته اند و آن را یک شوی دیگر نامیده اند.

در این رابطه هر چه هست، باشگاه پرسپولیس با توجه به گذشت 28 روز از آخرین ضرب الاجل فیفا در مورد این پرونده که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شده، اکنون نیز در فاصله 48 ساعته با دومین حکم در این خصوص قرار گرفته است. جایی که باید به طور قطع در صورت عدم پرداخت به جامانده مطالبات، فصل آینده را با کسر 6 امتیازی شروع کند. رسول پناه که اکنون تنها 48 ساعت برای تامین به جامانده مطالبات که گفته می گردد در آخرین آنالیز ها نزدیک به 400هزار یوروی دیگر از آن باقی مانده، فرصت دارد باید دید قادر به عبور از بزرگترین بحران چند سال اخیر خواهند بود یا خیر.

منبع: جام جم آنلاین

به "فاجعه کسر 6 امتیاز در فاصله 48 ساعتی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه کسر 6 امتیاز در فاصله 48 ساعتی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید