سالن ورزشی ناصر حجازی برای دختران شهرستان ایوان

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در جریان افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی مدارس استان ایلام سالن ورزشی زنده یاد ناصر حجازی نیز با همت انجمن حامی برای دختران شهرستان ایوان بازگشایی شد.

سالن ورزشی ناصر حجازی برای دختران شهرستان ایوان

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در این مراسم که با حضور بعضی ورزشکاران، مسئولان استان ایلام، مسئولان انجمن حامی، دانش آموزان و خیرین استان برگزار گردید سالن ورزشی دخترانه زنده یاد ناصرحجازی با زیربنای 600 مترمربع به ارزش 900 میلیون تومان با همکاری اداره کل نوسازی استان ایلام و انجمن حامی در شهر ایوان بازگشایی شد.

این سالن ورزشی در نزدیکی 6 مدرسه دخترانه واقع شده است که دو مدرسه به طور مستقیم راه ورود به این سالن را دارند. پناهی رییس آموزش و پرورش ایوان، با ابراز خرسندی از افتتاحی این سالن گفت: بعد از ده سال ناتمام ماندن، به همت انجمن حامی و خانواده زنده یاد ناصر حجازی این سالن تکمیل و قابل بهره برداری شده است.

اتفاق جالب توجه این بود که به واسطه گشایش این سالن برای نخستین بار، رشته تربیت بدنی برای دختران، در ایوان نیز راه اندازی شد.

خانواده زنده یاد حجازی با اعتماد به سازمان مردم نهاد حامی مبلغ حاصل از فروش کفش استوک این قهرمان ملی را برای ساخت سالن ورزشی اهدا کردند و گام بلندی برای گشایش آن برداشتند. در کنار آن صدها حامی دیگر نیز برای سالن ورزشی دختران ایوان همراه شدند تا از این پس دانش آموزان این شهرستان بتوانند از امکانات مناسب ورزشی استفاده نمایند.

انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی سازمانی غیرانتفاعی و داوطلبانه است که با جلب حمایت حامیان اقتصادی و بهره گیری از نیروهای متخصص و داوطلب پیروز به ساخت ده ها مدرسه و کتابخانه در استان های کم برخوردار ایران از جمله سیستان و بلوچستان، کردستان، لرستان، ایلام، آذربایجان غربی و غیره شده است.

این مراسم با اجرای رژه و نمایش های ورزشی توسط دختران دانش آموز ایوان، در رشته های مختلف کیک بوکسینگ، طناب بازی، تکواندو، ژیمناستیک، اسکیت و نرمش صبحگاهی خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سالن ورزشی ناصر حجازی برای دختران شهرستان ایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن ورزشی ناصر حجازی برای دختران شهرستان ایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید