رندر مفهومی ردمی K60 بازطراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، ردمی اخیراً سری گوشی های هوشمند نوت 12 خود را در چین عرضه نموده است. اکنون انتظار می رود که این سازنده چینی یکی از گوشی های هوشمند سری پرچم دار ردمی K60 را تا قبل از خاتمه امسال وارد بازار چین کند. به همین دلیل، رندر مفهومی گوشی هوشمند ردمی K60 در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که نشان می دهد در مقایسه با نسل قبلی یعنی سری ردمی K50 از طراحی پشتی جدیدتری برخوردار است.

رندر مفهومی ردمی K60 بازطراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

البته باید اشاره کنیم که این رندر مفهومی هنوز به وسیله شرکت ردمی تأیید نشده و شاید در حال حاضر خیلی نتوان به این طراحی اعتماد کرد. اما به هر حال، گوشی هوشمند ردمی K60 مجهز به یک نمایشگر تخت است که حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در قسمت بالایی آن تعبیه شده و اطراف صفحه نمایش را نیز حاشیه های نسبتاً زیادی احاطه نموده اند که برای یک گوشی در این رنج قیمتی کمی عجیب به نظر می رسد.

لبه سمت راست این گوشی هوشمند دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که به نظر می رسد با اسکنر اثر انگشت ادغام شده باشد. در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین مستطیلی شکل با لبه های گرد به چشم می خورد. درون ماژول دوربین این گوشی هوشمند نیز سه لنز تعبیه شده که به صورت عمودی از بالا به پایین چیده شده اند. دوربین دومی میزان ای بزرگ تر دارد و در بالای لنز مربعی شکل قرار گرفته است.

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، ردمی K60 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9، HDR10+، فناوری دالبی ویژن و تراکم پیکسلی 526 ppi پشتیبانی خواهد نمود. تراشه Dimensity 8200 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد و احتمالاً 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد.

آن طور که گفته می گردد، گوشی هوشمند ردمی K60 از یک باتری 5500 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره خواهد برد که با شارژ سریع 67 واتی، انرژی مجدد آن تأمین می گردد. در پنل پشتی این گوشی سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو به انجام وظیفه می پردازند. سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 13.5 از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند به شمار می رود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر مفهومی ردمی K60 بازطراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر مفهومی ردمی K60 بازطراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید