تبلت نوکیا T20 با نمایشگر 2K و قیمت مناسب معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، شرکت HMD Global که صاحب برند نوکیا است، ساعاتی قبل از اولین تبلت خود با نام نوکیا T20 رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2000 در 1200 بهره می برد. حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد که این یعنی در این زمینه حرف چندانی برای گفتن ندارد.

تبلت نوکیا T20 با نمایشگر 2K و قیمت مناسب معرفی گردید

HMD برای این تبلت از چیپست پایین رده اسنپدراگون 480 استفاده نموده که در کنار آن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است. البته در بعضی منطقه ها کاربران می توانند مدل 3/32 گیگابایتی هم بخرند. علاوه بر این باید به پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم اشاره کنیم.

در پنل جلویی آن شاهد دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستیم و در پنل پشتی یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. انرژی تبلت نوکیا T20 از طرف باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و حداکثر سرعت شارژ آن هم به 15 وات می رسد. مانند گوشی های نوکیا، این تبلت از رابط کاربری مشابه نسخه خام اندروید بهره می برد که مبتنی بر اندروید 11 است. شرکت HMD می گوید که اندروید 12 هم برای این تبلت ارائه خواهد شد.

روی هم رفته نوکیا T20 یک تبلت بسیار معمولی به شمار میرود که هیچ ویژگی قابل توجهی در آن دیده نمی گردد. کاربران برای خرید مدل 4G باید مبلغ 250 دلار بپردازند و مدل وای فای هم با قیمت 180 پوند (240 دلار) راهی بازار بریتانیا می گردد. هنوز قیمت مدل وای فای برای دیگر بازارها اعلام نشده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت نوکیا T20 با نمایشگر 2K و قیمت مناسب معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت نوکیا T20 با نمایشگر 2K و قیمت مناسب معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید