توهم بهاره رهنما ، همه منتظر طلاق من و حاجی هستند !

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران:ویدیو صحبت های جالب بهاره رهنما بازیگر جنجالی درباره اینکه مردم منتظر بودند که طلاق بگیرد و فکر نمی کردند ازدواجش با حاجی اینقدر طول بکشد.

توهم بهاره رهنما ، همه منتظر طلاق من و حاجی هستند !

بهاره رهنما وقتی که فقط یک سال از ازدواجش گذشته بود درباره این صحبت می نماید که مردم فکر می کردند بهاره رهنما خیلی زود طلاق می گیرد ولی حالا می بینند که بهاره رهنما طلاق نگرفته و نا امید شدند.طلاق و ازدواج بهاره رهنما هنوز هم جنجالی ست با اینکه همانطور که خودش می گوید همه چیز طبیعی بوده است و هیچ اختلاف سنی زیادی یا مسائل این چنینی وجود نداشته است . بهاره رهنما به تازگی پدر خود را از دست داده و او مدتی بعد از فوت پدرش عزاداری خاصی نداشت و خیلی زود به زندگی عادی خود برگشت که این رفتار او مورد انتقاد گسترده مردم نهاده شد .بهاره رهنما نزدیک به چهلم پدرش ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن به شدت گریه می کرد و از خاطرات پدرش می گفت. بعضی روانشناسان معتقد هستند که رفتار بهاره رهنما (ابتدا انکار غم و درد و سپس بروز دادن آن) در بعضی افراد رخ می دهد و طبیعی است.

بهاره رهنما می خواهد وکیل گردد

بهاره رهنما که مجری گری، بازیگری، تهیه کنندگی و کارگردانی را تجربه نموده مدتی پیش با انتشار تصاویری از جزوه هایش اظهار داشت که می خواهد برای آزمون وکالت ثبت نام کند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "توهم بهاره رهنما ، همه منتظر طلاق من و حاجی هستند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهم بهاره رهنما ، همه منتظر طلاق من و حاجی هستند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید