پیروزی سخت استقلال مقابل نساجی، انتقام فکری از تیم سابق!

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، تیم فوتبال استقلال در آخرین ملاقات هفته چهاردهم لیگ برتر ایران میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‬به سرانجام رسید.

پیروزی سخت استقلال مقابل نساجی، انتقام فکری از تیم سابق!

در این بازی که از ساعت 17 در استادیوم آزادی تهران آغاز شد، فرشید اسماعیلی (86) برای استقلال گلزنی کرد. آبی ها با این برد 26 امتیازی شدند و صدر جدول را که برای ساعاتی در دست سپاهان بود، پس گرفتند. این برد همچنین برای محمود فکری سرمربی استقلال حیاتی بود چرا که وی فصل قبل در نساجی کار می کرد و برای پیوستن به استقلال، با مدیران این باشگاه به چالش خورده بود.

بازگشت مظاهری به ترکیب و نیمکت نشینی نادری

محمود فکری سرمربی استقلال تیمش را در این مسابقه با این ترکیب روانه میدان کرد: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان (محمد نادری)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

نکته ویژه ترکیب استقلال، بازگشت رشید مظاهری به درون دروازه به جای سید حسین حسینی و حضور بابک مرادی به جای محمد نادری بود. البته نادری در نیمه دوم به بازی آمد.

همچنین تیم نساجی با سرمربیگری مجید جلالی با این ترکیب وارد زمین شد: حسین خطیر - حامد شیری - بهزاد داودی - سعید بیگی - مصطفی جوادیان - حسن نجفی - میلاد کمندانی (مهرداد بایرامی) علی داوران - محمدحسین باباگلی (ایوب کلانتری) - فرزاد زامهران - کریم اسلامی (عرفان گل محمدی).

دفاع فشرده نساجی و ضدحمله خطرناک در نیمه نخست

نیمه نخست بازی در حالی برگزار گردید که استقلال فزونی محسوسی نسبت به نساجی در خلق موقعیت و مالکیت توپ داشت. آبی های پایتخت در چند نوبت صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ای شدند که در بازی کردن دروازه نساجی راه به جایی نبردند. نساجی در نیمه نخست با دفاع منسجم و فشرده سعی در خنثی کردن حملات استقلال داشت.

بهترین موقعیت نساجی در دومین دقیقه از وقت های تلف شده این نیمه و روی یک ضد حمله رقم خورد ولی ضربه زامهران با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه رشید مظاهری به کرنر رفت.

اسماعیلی ناجی استقلال شد

در روزی که سپاهان با برد مقابل ذوب آهن، صدر جدول را از استقلال گرفته بود، آبی های تهران برای کسب سه امتیاز، نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند. نساجی در این نیمه، برنامه مشابه با نیمه نخست را داشت و با دفاع از روی نیمه خود و ضد حملات، چشم به گلزنی دوخته بود. مهدی قائدی در این نیمه هم با حرکت در عرض و شوت سعی در باز کردن دروازه نساجی داشت اما راه به جایی نبرد.

کوشش استقلالی ها تا دقیقه 86 بی نتیجه بود. در این دقیقه، فرشید اسماعیلی با یک شوت از پشت محوطه جریمه توانست طلسم دروازه نساجی را بشکند و گل نخست بازی را به ثمر برساند. آبی ها در دقیقه 88 هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که مهدی قائدی این پنالتی را به تیرک افقی دروازه زد و در برگشت هم نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. در نهایت بازی با همان یک گل به سرانجام رسید تا مجید جلالی سرمربی نساجی هم سومین باخت متوالی خود را با این تیم تجربه کند.

اعتراض شدید کاپیتان استقلال

محمود فکری در دقیقه 75 این بازی، احمد موسوی را به جای وریا غفوری کاپیتان استقلال وارد زمین کرد. غفوری بازوبند کاپیتانی را به فرشید اسماعیلی تحویل داد. سپس ضربه محکمی به توپ زد و از همان سمت زمین به بیرون و سپس به رختکن رفت. محمود فکری سرمربی استقلال بعد از بازی عنوان نمود غفوری از اینکه کمتر به او توپ رسیده عصبانی بوده و خودش درخواست تعویض داده است.

گرامی داشت یاد علی انصاریان

بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال و نساجی پیش از آغاز این بازی یاد علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران را گرامی داشتند. البته تصویر مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت فوتبال ایران که هفته گذشته از جهان رفت هم روی پیراهن نساجی نقش بسته شده بود.

چه کسانی در این بازی کارت گرفتند؟

موعود بنیادی فر داور این مسابقه به محمد دانشگر، بابک مرادی، محمد نادری و وریا غفوری از استقلال و مهرداد بایرامی و علی داوران از نساجی کارت زرد نشان داد.

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر

هفته چهاردهم لیگ برتر با بازی استقلال و نساجی به سرانجام رسید. در این هفته، پرسپولیس پیروز شد تراکتور را شکست بدهد و به جمع مدعیان اضافه گردد. سپاهان هم با پیروزی در دربی اصفهان، خود را در کورس قهرمانی نگه داشتند.

* تراکتور صفر - پرسپولیس یک

* شهر خودرو صفر - مس رفسنجان یک

* ذوب آهن یک - سپاهان 3

* گل گهر صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

* آلومینیوم اراک یک - سایپا یک

* صنعت نفت آبادان یک - فولاد خوزستان یک

* پیکان 2 - ماشین سازی 2

* استقلال یک - نساجی صفر

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی سخت استقلال مقابل نساجی، انتقام فکری از تیم سابق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت استقلال مقابل نساجی، انتقام فکری از تیم سابق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید