تاریخ سازی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، شاگردان هانسی فلیک در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت لاتزیو را 6-2 شکست داده و قاطعانه خود را به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رساندند. فلیک از زمانی که راهنمایی بایرن مونیخ را بر عهده گرفته است در هیچ ملاقاتی در این رقابت های اروپایی تن به شکست یا تساوی نداده است. رابرت لواندوفسکی گل اول باواریایی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و اریک ماکسیم چوپوموتینگ نیز تعداد گل های بایرن مونیخ را در نیمه دوم به دو گل افزایش داد. با وجود گل دقیقه 82 لاتزیو، این مدافع عنوان قهرمانی اروپا بود که توانست به دور بعد صعود کند.

تاریخ سازی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ

با شکست لاتزیو، بایرن مونیخ علاوه بر صعود به دور بعد چمپیونزلیگ، در این رقابت ها تاریخ ساز نیز شد.

بیشترین حضور در یک چهارم نهایی

بایرن مونیخ اکنون 19 بار به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیده است، بیشتر از هر تیم دیگری در تاریخ این رقابت ها! بایرن پیشتر شش بار برنده جام قهرمانی در اروپا شده است و این فصل نیز بخت زیادی برای بالای سر بردن دوباره جام دارد.

اولین سرمربی که در هفت مسابقه حذفی ابتدایی خود پیروز شده است

در ماه های اخیر شایعات زیادی درباره آینده هانسی فلیک به عنوان سرمربی بایرن مونیخ بر سر زبان ها بوده است، اما در حال حاضر تیم او صدرنشین بوندسلیگا و یکی از بخت های قهرمانی در چمپیوزنلیگ است. زیاد هم بد نیست نه؟

پس از پیروزی اخیر، سرمربی 56 ساله بایرن مونیخ تبدیل به اولین سرمربی شد که توانسته در هفت بازی اول خود از مرحله حذفی پیروز گردد. این پیروزی ها برابر چلسی (دو بار)، بارسلونا، لیون، پاری سن ژرمن و لاتزیو (دو بار) رقم خورد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "تاریخ سازی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ سازی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید