دشان: دانمارک قوی ترین رقیب مان در مرحله گروهی است، می توانست قرعه ای سخت تر یا آسان تر به ما بخورد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از معین شدن رقبای تیمش در جام جهانی 2022 قطر از دانمارک تمجید کرد.

دشان: دانمارک قوی ترین رقیب مان در مرحله گروهی است، می توانست قرعه ای سخت تر یا آسان تر به ما بخورد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، دیدیه دشان درباره قرار گرفتن تیم تحت هدایتش کنار تیم های دانمارک، تونس و برنده پلی آف بین قاره ای (پرو، استرالیا یا امارات) در گروه D جام دنیای 2022 قطر گفت: باید این قرعه را بپذیریم. می توانست قرعه ای سخت تر یا آسان تر به ما بخورد. مردم می تواند نظرشان درباره این قرعه را بگویند، اما ما دانمارک را به خوبی می شناسیم و یکدیگر را هم بهتر از این خواهیم شناخت، چون دو بازی در لیگ ملت های اروپا در ماه های ژوئن و سپتامبر با آنها خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه اضافه کرد: ما بعلاوه تونس را در گروه مان داریم که مدت طولانی است با آنها بازی نکرده ایم. در خصوص تیمی هم که از پلی آف بین قاره ای به ما ملحق خواهد شد، باید بگویم که منطق می گوید پرو براساس رده بندی فیفا (رده بیست ودوم دنیا) می تواند رقیب ما باشد. دانمارک اما قوی ترین رقیب ما در این گروه است. آنها تا نیمه نهایی یورو 2020 راه یافتند و در رده بندی فیفا هم در رده یازدهم هستند. دانمارکی ها در رده بندی فیفا بالاتر از آلمان هستند، بنابراین باید به آنها احترام گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دشان: دانمارک قوی ترین رقیب مان در مرحله گروهی است، می توانست قرعه ای سخت تر یا آسان تر به ما بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: دانمارک قوی ترین رقیب مان در مرحله گروهی است، می توانست قرعه ای سخت تر یا آسان تر به ما بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید