اولیانوف: در راستا درستی قرار داریم اما راه پیش رو سخت است

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی گفت وهای طرفین در کمیسیون مشترک برجام را منظم خواند.

اولیانوف: در راستا درستی قرار داریم اما راه پیش رو سخت است

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز آدینه در توییتی نوشت: نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام انتها یافت. گفت وگوها کاملا منظم بود و ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد که ما در جهت درستی قرار داریم اما راه پیش رو آسان نبوده و نیازمند کوشش های فشرده خواهد بود. به نظر می رسید که ذینفع ها برای آن آمادگی کامل دارند.

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک به صورت مجازی در سطح معاونان و مدیران کل وزیران خارجه ایران و 1+4 برگزار گردید.

انریکه مورا، معاون مدیرکل و دبیر سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا به نمایندگی از جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نشست کمیسیون مشترک را ریاست کرد.

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این نشست حضور داشت. بحث های صریح و جدی در این نشست مطرح شد و شرکت نمایندگان تصمیم گرفتند ادامه این نشست را روز سه شنبه به صورت حضوری در وین دنبال نمایند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک برجام در تاریخ دوم آوریل (امروز) گفته بود: ما از این مسئله استقبال می کنیم و آن را گامی مثبت تلقی می کنیم.

میخائیل اولیانوف همچنین صبح امروز در توییتی نوشته بود: وزارت خارجه آمریکا از برگزاری نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با مشارکت ایران و دیگر طرفین توافق هسته ای استقبال کرد. این تایید دیگری بر تغییر اساسی در موضع آمریکاست که باید به اقدامات عملی بدل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولیانوف: در راستا درستی قرار داریم اما راه پیش رو سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: در راستا درستی قرار داریم اما راه پیش رو سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید