انفجار مهیب در مرز ایران و افغانستان ، از تلفات خبری در دست نیست

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، دقایقی پیش، انفجار مهیبی در نقطه صفر مرزی به سمت گمرک اسلام قلعه در خاک افغانستان به وقوع پیوست.

انفجار مهیب در مرز ایران و افغانستان ، از تلفات خبری در دست نیست

به گزارش گروه مالی وبلاگ دیدنی ها به نقل از گمرک ایران، سیدروح اله لطیفی، سخنگوی گمرک گفت: حدود ساعت 12:30 دقیقه، تانکر گازی در گمرک اسلام قلعه، افغانستان منفجر شد.

وی اضافه کرد: اداره کل گمرک دوغارون خراسان رضوی برای بازگشت کامیون ها و دور شدن از خطرات احتمالی برای محموله ها راستا های ورودی را باز گذاشته است.

لطیفی شرح داد: کامیون های حامل گاز و سوخت برای ترک از محل در حال راهنمایی هستند، و سایر کامیون ها نیز در پاسگاه 17 شهریور که بیش از پنج کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد مستقر خواهند شد.

سخنگوی گمرک اضافه کرد: گمرک از هلال احمر و سایر نهاد های امدادی و امنیتی برای مهار آتش و انجام اقدامات ضروری و ارسال بالگرد، پیگیری هایی داشته است که امیدواریم هر چه زودتر مسائل پیش آمده مرتفع گردد.

لطیفی در سرانجام تاکید نمود: از تجار درخواست می کنیم تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی ممانعت نمایند، از پرسنل گمرک نیز خواسته شده تا از محل آتش سوزی فاصله بگیرند. از تلفات این حادثه خبری در دست نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انفجار مهیب در مرز ایران و افغانستان ، از تلفات خبری در دست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب در مرز ایران و افغانستان ، از تلفات خبری در دست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید