کمیته امداد تعدادی از کسبه خسارت دیده مرکز تجاری گلشهر را حمایت می کند

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/البرز مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: مرکز نیکوکاری اصناف البرز دارای شبکه منسجمی از مخاطبان شامل 80 هزار کاسب و بازاری در قالب 62 اتحادیه است.

کمیته امداد تعدادی از کسبه خسارت دیده مرکز تجاری گلشهر را حمایت می کند

محمد محمدی فرد در حاشیه نشست بررسی راهکارهای یاری به کسبه مال باخته مرکز تجاری گلشهر که در جریان حمله اغتشاشگران آسیب دیدند گفت: بازاریان در قالب مرکز نیکوکاری اصناف البرز در جریان زلزله کرمانشاه، سیل اخیر، آزادی زندانیان نیازمند و رفع سایر نیازهای محرومان البرزی در امور خیر و احسان نقش آفرینی مناسبی داشتند و همه ما وظیفه داریم با استفاده از همه ظرفیت ها به یاری کسبه آسیب دیده در حوادث اخیر بشتابیم .

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، وی با ابراز تأسف از سوءاستفاده برخی از عناصر بیگانگان در آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی مردم اضافه نمود: این نهاد با همکاری مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان درزمینه برگزاری آئین گل ریزان و همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به تعدادی از صاحبان واحدهای صنفی مرکز تجاری گلشهر که در پی تعرض اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر دچار سختی شده اند، نقش حمایتی خود را ایفا خواهد کرد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری اصناف البرز دارای شبکه منسجمی از مخاطبان شامل 80 هزار کاسب و بازاری در قالب 62 اتحادیه است بیان کرد: امیدواریم با حمایت های مسئولین و مددرسانی کسبه نیکوکار در آینده نزدیک شاهد رونق کسب و کار در مرکز تجاری گلشهر و سایر واحدهای صنفی آسیب دیده در حوادث اخیر باشیم و این الگوی همکاری و اقدام مشترک در سایر شهرهای استان نیز فعال سازی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: عموم مردم عزیز و کسبه نیکوکار می توانند از طریق شماره کارت 6037997950041245 بنام مرکز نیکوکاری اصناف البرز یاری های نقدی خود را اهدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمیته امداد تعدادی از کسبه خسارت دیده مرکز تجاری گلشهر را حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد تعدادی از کسبه خسارت دیده مرکز تجاری گلشهر را حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید